Friday, June 24, 2011

Comel ke idak ????

at Friday, June 24, 2011
Reactions: 
0 comments
Comel ke idak ???? by fariha13

Kami menggelarkan diri kami, ibarat, the rose & the chicken nugget...! Wakakakaka... Mestilah pakcik tembam ini menjadi the chicken nugget.. Baru je terpikir panggilan ni... Jangan marah haaaaaaa....

Friday, June 17, 2011

Oh Pelissss

at Friday, June 17, 2011
Reactions: 
0 comments

Sesiapa yang merindui aku???? Oh pelissss... Sesiapa yang tertanya-tanya aku kemana??? Oh pelisss... Ada korang kesahhh????? Peliissss, kesah ok...! Hahahaha... Lama gilak aku tak hupdate kan... Banyak bende je terjadi selama aku berdiam diri, contohnya, aku berhenti kerja...! Kah kah kah... Yezza korang, aku dah berambus dari syarikat, sebab apa, nanti-nanti je la aku cerita... Aku nak kencing sebenarnya ni, tapi idak jumpa tandas... Abang peah ko pun dah sampai ni... Bye ollss... Muahhh...


 

BeLoG CiK BuYuNg Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review