Thursday, March 24, 2011

Cantik Sangat Ke Nampak Tetek

at Thursday, March 24, 2011
Reactions: 


Aku kalau tulis tajuk memang ober, tak tapes-tapes, terus daassss aku bagi.. payah nak lindung-lindung ni, dosa tetap sebeban di beri...

Pernah tengok gambar ni..??? Fesyen paling hot kononnya dan paling berani mati oleh minah jinggo ni..

Perempuan ni, ade berlakon dalam drama kat astro, Kamelia tajuknya, berlakon bersama Elyana Kalis Rindu tu..

Tapi dalam cerita tu, digambarkan perempuan ni macam wanita lindungan bulan la, selalu di buli oleh Elyana tu..

Macam biasa, tak semuah yang kita selalu tengok tu, perangai nye seharum syurga, kadang-kadang muncul jugak nerakanya kan.. Sama macam pempuan ni, baju dia tu, Astaghfirrallah, bisa buat para lelaki me~____ (Sila sambung... hehehe)



Waaa... Saje kan nak amik gambar pandangan sisi...??? Motif..??? (Macam biasa)


Aku boleh buat 2 kesimpulan je pasal photographer ni, sama ade dia memang nak buat bahan, xpun kan, kasi tunjuk kat semua orang, 'Ko punya jatuh la nyah...'

Hahahaha... Kelasssss sangat kan.


0 comments:

Post a Comment

 

BeLoG CiK BuYuNg Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review