Thursday, March 17, 2011

Sebelum & Selepas Aku Jadi Awek mu

at Thursday, March 17, 2011
Sebelum....

'Awak, kita bahagia macam pasangan lain, kita la pasangan paling sempurna dalam donia ni.. bla bla bla'

'Awak, saya tak kisah tau awak merajuk banyak mana pun, saya suka..!'

'Kalau awak merajuk, mestilah saya mengalah, saya tak kan merungut pun, saya pujuk awak ek'

'Walaupun awak cakap awak tak sayang saya dalam bergurau, saya akan terima, asalkan awak bahagia je dengan saya'

'Saya akan sentiasa bahagiakan awak, takkan buat awak sakit hati, dan akan jaga perasaan awak...'



Selepas.....


-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
NAN ADOOOOOOO...!!!



Sape-sape yang ade abang kerje engineer, number phone plzzzzz...! (tak kisah kalau muka macam kerusi bus stop pun)

p/s: Mood menyinga... Tunggulah aku habis merajuk ni sampai minggu depan...!!



0 comments:

Post a Comment

 

BeLoG CiK BuYuNg Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review