Wednesday, March 30, 2011

Stok Anak Pak Imam

at Wednesday, March 30, 2011

Kacak tak kacak, liur tak liur tengok mamat hensem sebegini comel makan straight depan aku...! muahaha... Mula-mula tak perasan tau, tetiba apasal la rasa panas je, apasal la nak feeling hati tak pernah terluka, apasal la rasa kene buat muka cun ni. Mula-mula makan pun takde semangat mana, sekali angkat je muka, tengok depan... Wallaweiiiiii, terkeluar semula capati yang aku tengah kunyah... Hahaha.. Buruk punya perangai. Ni buat aku semakin semangat nak pergi kerje awal, makan kat kedai tu. Dia makan sorang-sorang pulak tu, sah sah awek bukan satu tempat kerja kan.. Tehheee... Ni bukan lagi stok anak ayam ni, ni stok anak pak imam terbaik dari ladang.. Kah kah kah. Sempat aku toleh meja dia, tengok ape kah menu yang menjadi idaman, boleh aku tiru kan. Sekali dia makan 'THOSAI, TEO AIS, TELUR REBUS 2 BIJIK'... Dalam hati aku, sah..! Ko pun species hantu raya macam aku...


0 comments:

Post a Comment

 

BeLoG CiK BuYuNg Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review