Wednesday, March 30, 2011

Kak Peah Waktu Dolu-Dolu

at Wednesday, March 30, 2011
Reactions: 


Comel ke tidak, comel ke tidak...??? Haruslah comel, tengok la bila dah besar badak ni macam mana rupanya kan.. Kalah jeniperkuihlapis tau...

Sebelum ni aku ada kasi tunjuk gambar yang ni rasa.. Dan ada orang perasan, gaya aku sebijik macam patung cinonet sebelah tu.. Dengan topinya, dengan pipi layut nye..



Jangan ditanya aku pakai rambut palsu sape.. Haruslah makcik hang tuah.. Dia kan masa moda-moda feeling ratu cantik saing-saing Erra Fazira gitu... Aku pulak feeling Engku Aleesya.. BOLEH...?????

Perasan tak, gambar kecik-kecik semua aku dipakaikan toipi..?? Nak ada gambar tunjuk kepala memang tak ada. sebab aku dulu adalh baby yang debab dan botak.. Boleh terbayang bakal anak ku nanti. Mesti cun macam mummy die masa moda-moda... hahahaha



Bila dah dapat adik, terus muka macam kurang kasih sayang. Tu yang dah hilang muka 'Engku Aleesya' tu... Keh keh keh..

Itu saja olssss... Malas mahu story lelebih, Kang korang ingat aku budget era pajira pulak bila dah besar.

Lalalalala...~~~


0 comments:

Post a Comment

 

BeLoG CiK BuYuNg Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review