Sunday, July 11, 2010

Abg Shah, I LOVE U

at Sunday, July 11, 2010
Wah, tajuk entry sudah havoc…. Sapekah abg shah itu? ?? harus ke aku canang bahawa suara mu buat ku tak tidor malam, oh kekanda Shah !!! Gigi Abg Shah yang berbesi-besi itu, buat aku x selera mamam …ahaks !!!!..

Setiap kali die bersuara, semue wanita menggilainye….walhal aku sorang yang digilai oleh Abg Shah..boleh ????? se tong-tong aku pun, mampu di gilai …bak kata MR A yang berbulu hidung lebat tu, aku kan glamour gituwwww

bercakap pasal MR A, hari ni dengan rasmi aku dah di upgrade menjadi tong gas oleh beliau…..naik hantu aku !!!..aku nak je gulai-gulai kan badan die yang macam ikan masin kene salai tu dalam periuk...

Die x sedor, lOOhbang hidung die yang ala-ala PAK ARAB tu, aku boleh sumbat dengan 2 bijik kelapa…sesedap kentang kate aku tong…whatever la, mujur tong gas, klo ikan paus, memang aku cekik-cekik beliau…


klo aku ni paus, die tu aku upgrade jadi flowerhorn..harap dahi je luas..kahkahkah



BACK TO CERITE…
Sebagaimana MISS B boleh memanggil Abg Nuar dengan penuh kasih sayang, sesungguhnye aku juge boleh memanggil Abg Shah dengan manjanye…




ABG NUAR !!!!!




Kangkang Abg Shah pun I like tau,,,ade shtyle gtuwwww…ko ada ??? Kangkang korang pun macam nak meneran je aku tgok…


Aku terkejut bile keluar je lagu abang nuar kat radio, tibe-tibe MISS B menjerit...ABG NUAR !!!!! terperanjat tau !!! aku ingat Abg Nuar mane..rupenye ANUAR ZAIN...macam lama kenal gtuww..
Tiap kali aku dengar lagu KEBAHAGIAAN DALAM PERPISAHAN tu, tersentap-sentap jiwa aku ni ingatkan si Dia…wah !!!!
Aku, MISS B, dan RATU KETAYAP memang gilekan lagu Abg Shah ni..menjerit-jerit uollss macam perempuan meroyan lepas beranak klo dengar intro lagu ni..baru intro..klo dengar full song, sure sawan …!!!
Dalam banyak-bayak DIVA, hanya RATU JERAWAT saje yang x suke lagu Abg Shah ni…kate beliau,

Entah ape-ape je lagu die ni..MELEWEH-LEWEH

Alah, macam la aku x tau, die cume suke dengar suara ABG ADY die saje….nak tau macam mane reaksi aku bile dengar Cik Abg die nyanyi ?????





PENGSAN !!!!! Sebab merdu sangat..hahahahaha !!!


p/s:
Ratu Jerawat, jangan sesekali membenarkan Cik Abe mu buat ucapan ke, nyanyi lagu cik kiah ke, waktu persandingan korang tahun depan,...ribut nanti....hahahahaha !!!!! :P

7 comments:

nadiah.wan said...

apo ni? tak dapek nak baco nihh.

Anonymous said...

ape ni.....xde benda nk bace....penat aku terjah blog

Anonymous said...

abg nuar..............!!!

Kak N aka Miss B

Anonymous said...

shahir kee???aku pn minat gak...minat suam2 nasik jer...dulu pas af..minat bagai nk gila...hikhikhik

jejaka anggun said...

ya ampun!!!! bukannyer best pun si shahir ni.. propa jer lebihh....

Fariha said...

ok la kan, xkn nk tukar tajuk kepada ABG JA,I LOVE U!!!! plak kn...hihihi

Anonymous said...

hah..kutuk2..even i sdiri xsgup dgr cik abe i nyanyi..i pown xske dgr abe syah nyanyi jugak!!..meleweh2 hokehh..cam mulut die tsangkut kt braces jek..haha

Post a Comment

 

BeLoG CiK BuYuNg Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review