Friday, July 16, 2010

Salam Inspector Sahab

at Friday, July 16, 2010


Hai uollsss !! Korang bace title dekat atas mesti dah dapat agak kan yang aku sekarang tengah feeling-feeling makcik inspector ni…

Disebabkan xde kerja sangat, pergi interview pun fail-fail jugak, nak jadi assistant engineer pun x lepas-lepas, dengan muke fade-up yang amat, aku dengan bangganye mengumumkan CIk Buyung yang alwez gajah ni bersedia mengangkat tabik hormat iaitu, aku bersedia menjadi seorang anggota polis wanita (wanita ke ????), yang klo penyamun terajang pun boleh bersepai !!!

Idea nak menjadi polis ni bermule dari mummy ku tu la..sape lagi..die gigih menelek setiap jawatan kosong yang ade ni,,satu hari tu, die ternampk iklan pengambilan anggota polis (INSPECTOR), apa lagi.. TERBUNTANG la mata mak aku macam korek hidung, tibe-tibe bukan keluar bijih, tapi emas !!!!

Aku x berapa nak minat sangat la uollss. kene training bagai, kawat tengah-tengah panas, pastu yang balanye, bile sedang gigih berkawat, ade orang kat belakang yang tolong kire bontot gerak kanan kiri...

KIRI !!! KANAN !!! KIRI !!! KANAN !!!


Macam sial kan ??? nak-nak budak laki yang buat macam tu..HILANGLA DIVA AKU bile bontot aku dikire sesuke hati !!!! Nasib baik ketat..ahaks !!! (symbol kedaraan)
Tu boleh tahan lagi uollss, aku paling x suke bab-bab angkat senapang dan tembak-tembak ni…yang ampun !!! Aku ni x boleh dengar bunyi-bunyi berfrekuensi kuat…gelak Miss B tu pun aku kire paling frequensi paling maksimum aku boleh terima..klo ade yang over dari tu, memang mulut aku ni laju je nak mencarut…

Cik Buyung ni walopun nampak pendiam, tapi klo dah melatah, bersembur taik telinga korg…, x kire tempat la klo aku dah melatah ni… klo ade yang pandang-pandang dan buat muke tangki najis depan aku..macam biasala reaksi Cik Buyung pada mereka-mereka ini…. ADA AKU KISAH ?????!!!!

Disebabkan aku ni jenis yang menurut perintah, aku pun pergi lah ke IPD Terengganu untuk amik borang..lenggang punye lenggang, sampai la aku dekat di sebuah bilik yang khas untuk ambik borang..aku dah cuak ..perlu bukak baju kah? ???? Xkan nak amik borang kene check ade silicon dalam &#$%$ kot ?????




CUAK AKU CUAK !!!!


Oh !!!!!! Aku tidak akan sesekali berbogel depan-depan mereka-mereka ini…songsang

p/s: untuk wanita di luar sana, diingatkan, klo nak pergi interview macam ni, jangan la anda sesekali memakai pakaian dalam yang ade gambar kartun bagai..aku tau,, ade yang dah umur 23 pun, kat underwear ade gambo POOH…KO INGAT SEKSI KE ?????!!!! Lagi hauk klo ade gambar SAILORMOON,,tolongla !!!! Yang penting, PASTIKAN TIDAK KOYAK !!!

Nasib baik, hanye ketinggian dan berat je diperlukan,,,jadi selamat la aku daripade kene berbogel…malu la uollss nak tunjuk badan ketul-ketul I ni,,,

Klo aku ni ala-ala Jessica Alba, tanpa segan silu, aku ………. (ehem !! Segan Cik Buyung nk teruskan..ahaks !!)

Ada 1 lagi yang diperlukan, iaitu keputusan Gred SPM matapelajaran Bahasa Melayu, dengan bangganye aku menulis A2..sebesar-alam alam aku tulis…siap BOLD kan lag…BOLEH ????? Orang sebelah aku, yang tujuan nye sama macam aku, siap menyampok…



MALUNYE NAK TULIS KEPUTUSAN BAHASA MELAYU….DAPAT C

Dalam hati aku.....


'SOROK JE LA NYAH HURUF C TU DALAM GUNI…..HABIS CRITE !!!'


Lepas aksi soal jawab dengan kakak inspector yang over bagi keterangn mcaam mana nak isi borang tu, terus aku blah...garang hokeh klo nak dibanding dengan aku yang berjiwe lembut dan kurang kental ni...harus ke aku garang-garang macam tu nanti ??? xke rupe aku nanti macam singa yang desperate nk berak ????????





1 comments:

Buyuiazliana said...

sailormoon???hahahahaha!

Post a Comment

 

BeLoG CiK BuYuNg Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review