Saturday, July 10, 2010

Nostalgia Cik Buyung

at Saturday, July 10, 2010
Reactions: 
Hari ni cik buyung nak feeling-feeling cute miut …mase aku tengah kemas-kemas rumah sambil perasan jadi bibik indon, aku terjumpe sesuatu … (kemas ke ???aku rase aku dah jadi cik tikus dok menyelongkar..ahaks !!!)



Comel x ?????? Berani cakap x comel, memang aku hentak sorang-sorang…..comel tau cik buyung waktu kecik-kecik..cube uolls tenung bahagian bibir tu, haaa kecik-kecik lagi aku dah feeling ANGELINA JOLIE gituwww…bile dah besar, makin terserlah feeling AJ tersebut

Bile bergambar, mak aku akan pakaikan topi atau ape-ape la, mangkuk jamban pun jadi la untuk bagi x nampak kepala botak aku tu..mak aku kata, kecik-kecik aku xde rambut…

Bile aku upload gambar ni kat FB aku, macam-macam uolls budak-budak sengal tu komen…giler kentang kutuk gambar aku ni…antara komen-komen yang buat aku nk bogelkan diorang adelah…..


1) Fariha ini kamoo ke ??..wondering..giler comey r !!..asal besar x comey cam ni ar ???..hahahah~(kenapa kamoo sangat comey 'waktu kecil' ..uhh..saya jeles..sudah dapat membayangkan rupe anak-anak kamoo nanti ;)

2) hahaha..macam xcaye ar wei....cute gile time tu...tengok sekarang...ish3....hihihi

3) hahaha...memang la comei..tapi sekarang da kurang ar....wakkaka...

4) terserlah...tengok lengan mu...berketak-ketak wei....hehehe

5) hahaha..aah comel sangat....debab plak tu

6) ko kene carik laki besar tiang lampu je......untuk seimbangkan saiz anak ko nanti


macam haram kan diorang komen gambar aku….xpelah nok, nanti aku cari laki size ikan masin ek ????


3 comments:

Anonymous said...

kuang ajo mu mek...mostly 2 ak yg komen...hahaha...

Anonymous said...

YANG CARIK LAKI BESO TIANG LAMPU TUUU...AKU FDA ADE CALON...KAWEN AJERR NGN LAN ...HAHAHAHA....SEIMBANG SAIZ ANAK nnt ;P

Anonymous said...

-pembetulan komen yg atas..typing error...kihkih
~~YANG CARIK LAKI BESO TIANG LAMPU TUUU...AKU dah ADE CALON...KAWEN AJERR NGN LAN ...HAHAHAHA....SEIMBANG SAIZ ANAK nnt ;P

Post a Comment

 

BeLoG CiK BuYuNg Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review