Tuesday, May 24, 2011

Perginya Insan Tersayang

at Tuesday, May 24, 2011
Reactions: 
0 comments

Nenek, tunggu akak balik... Akak nak jumpa nenek buat kali terakhir... Tunggu akak nek.. Alfatihah...

Wednesday, May 18, 2011

Tersadai

at Wednesday, May 18, 2011
Reactions: 
0 comments


Hujan yang lebat, dan telah tersadai di sini... Tak hengat punya lapar sampai aku belasah 2 keping roti canai... Kat luar dah dentam dentum, aku masih melayan.. Sekali dah habis makan, haa kau, baru perasan, orang lain dah berkejar sana sini angkat kain, aku baru nak melongo terkejut hujan turun giler lebat...


Kegilaan Di Mamak

at Wednesday, May 18, 2011
Reactions: 
0 comments
Aku sudah berhenti makan dekat kedai mamak yang aku hentak roti canai die hari-hari. Ni semua gara-gara bos aku announce itu ialah kedai hindu..! Eh poooddddaaahhh.. Tertipu ok... Masa bos aku bagitahu tu, baru aku teringat yang aku perasan, salah sorang waiter die ade tattoo kat lengan... Terus aku pangkah kedai tu sampai sekarang.. Walaupun bos aku kata kalau makan seperti roti canai atau yang tak melibatkan haiwan, ok je. Tapi aku tetap cannooootttt...! Memangla sedap uolllssss... Tapi diragui jugakla. Tepung ape die pakai, minyak dan semua-semua la.. Entah-entah dia pakai yang cap takde halal ke kan... Jadi lepas ni, nak cari kedai mamak, harusla ko scan dulu waiter kedai, tukang masak, dan bos nye... Eh tapi abang muka jambu tu selalu layan perut kat situ ok... Nak je aku seret pergi kedai yang selalu aku makan tu. Makan berdua haruslah romantik, walopun roti canai sajork..


Sunday, May 15, 2011

KLCC di Waktu Malam

at Sunday, May 15, 2011
Reactions: 
0 comments
Cerita lama sebenarnya... tapi kan aku memang jenis yang belasah je la... Lama tak lama la.. Kejadian adalah di bulan April....! wakakakaka... Ni bulan ape Cik Peha..?? yezzaaa... bulan 5 dek non.. Ingat tak bulan April lepas, Abang Peha korang datang KL... Disebabkan aku ni buta jalan KL, setakat jalan ulang alik naik LRT tu, hujung gigi je la..


Maka ke KLCC la tiap-tiap malam... hiks... Yola, senang kan...LRT pun dekat...Mana tahu, tengah dating-dating JAWI datang ke, senang sikit pecut naik LRT, terus menghilang. Gitu strategi terbaik dari kepala Cik Peha ni ha... Kalau nak mengharap aku berlari pecah rekod Watson Yambek pun, badan tinggal tulang pun, jangan harap aku nak lari... Dengan membawa Anag Peah pulak tu... DIA BERAT OK...!


Mula-mula kasi lepak kat depan bangunan KLCC yang ade kolam air paras bulu betis aku tu je. Sekajap je terus boring. Terus aku ngajak ke taman... Sunyi sikit... Teheeee...Terus zasss ke taman permainan dekat situ... Ramai budak-budak kat situ.. Jadi takdelah uolls takdela kata aku ni gatal bulu pergi tempat sunyi...

Maka berlaku la aksi kejar mengejar, gedik terhedik... Eh, sangat seronok ok main dekat taman permainan.. Nak nak dengan pakwe.. main kejar-kejar. serius nampak macam perogol abang peah ko tu... mahu tak nye, kejar aku dengan eksperesi muka paling tak boleh blah langsung.. Geram katanya... Dushhh sekali

Aku dengan perasaan tak bersalah dengan berat badan berkati-kati naik buaian yang untuk budak 20 kilo kebawah.. Sekali yang naik adalah mak badak 60 kilo ke atas, terus kene sound dengan itu mak guard seberat 80 kilo ke atas... Cissss... Dengan abang peah ko sekali kene sound... Eh gadis lain naik x marah pun kan, tang aku je dan dan je kata untuk budak-budak.. SENTAP...!!!!
Dan baru aku tahu, tepat jam 10.30 malam, semua pelawat diperambat balik sebab taman nak tutup.. yang tak sempat zip seluar tu beromen dalam semak tu, nasib la kan.. Kot lah tersangkut ke tetibe, meraung lah ko di situ... Kene sergah sekali, sepender pun boleh tertukar.. Tempat n gelap ok, jadi sah sah ramai yang buat pesta keramaian air mani di situ... EEEEE..!! No manners...! tepi tong sampah pun ko jadi kan kadang-kadang..



Friday, May 6, 2011

Benci Tengok Muka Sendiri

at Friday, May 06, 2011
Reactions: 
0 comments

Gila berselemuihh muka acik bila tak mandi-mandi. Sampai je chalet nanti, kalau aku terjun dalam kolam takungan tu, boleh cirit birit semua orang tengok warna jernih air tukar jadi keladak lumpur... Ni baru dikatakan anak gajah salut tepung adabi... Gila tak semenggah..


Lama Betol

at Friday, May 06, 2011
Reactions: 
0 comments
Dah malam pun tak sampai lagi... Eh ko tau tak bontot aku dah leper ni... Bukan leper aje, dan macam-macam bentuk dah. Kejap kiri kejap kanan. Nak ushar abang kereta sebelah pun tak mampu.. Badan dah berlengas dengan bau roti canai, bau nasi beriani, kambing kurma.. Perghhhh... Memang terbaik la dia punya busuk kan.. Aku bukan boleh duduk dalam kereta lama-lama ni. Mula la terasa macam orang OKU. Keluar keluar je kompem kengkang kengkang.. Eh uollssss pun kan, kalau dalam kereta lama sangat, sekali dapat berjalan, satu kaki ke kiri, satu ke kanan. Macam tengah bagi direction arah timur barat..


On The Way

at Friday, May 06, 2011
Reactions: 
0 comments
Kalau anda bijak bestari, dimanakah cik buyung ketika ini.... Ecehhhh.... Pantun bagai. Alamak, terblurr sudah gambar... Sape dapat teka, hadiah percutian bulan madu di bilik air... Keh keh keh... Baby, cepatla apply, kalau menang, terus kawen. Tak payah la malam-malam asyik guna imagin imagin je. Eh.


Pemalas Gilak

at Friday, May 06, 2011
Reactions: 
0 comments
Perasan tak aku dah malas nak update..??? Eh x perasan.. Takpe, korang kan care gila kan kat aku, aku tak update pun pun tak perasan.. Tu namanya aku tak cukup artis, tak cukup dedah untuk dikenali.. Gitu kan... Hampir seminggu tak update, nak buat entry pun geget-geget kiped cari idea.. Jangan tanya kenapa ayat aku macam orang tak penah sekolah... Gila punya down minggu ni... Serius down doohhhhhhh


 

BeLoG CiK BuYuNg Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review