Monday, November 15, 2010

Misi Mencari Sarung T*t*k...

at Monday, November 15, 2010
Hak hak hak..

Tajuk entry entah ape-ape je..rasa nak lempanggg muka Cik Buyung ni..Ada ke sarung t*t*k..

Tapi ade ke lagi ek, kalau pempuan nak request bra, ayat dia macam ni, "kak, saya nak cari sarung t*t*k cup D la, ada tak kak? Kira saya ni cup D la kan.. (sambil pegang-pegang t*t*k dia depan kakak promoter tu)..."

Ada sesetengah orang, tak tahu dia pakai cup ape, dan ade sesetengah orang jugak, t*t*k besar, tapi feeling pakai cup A, iaitu cup paling kecik..(aku la tu..hak hak)

Malas la kan nak cerita banyak, jom kita tengok reaksi para pembeli tatkala memilih sarung sarung t*t*k...oitt..Perasan t*t*k ko makin besar ek..???



Tetibe hepi gila kan bila dikelilingi oleh bra-bra..Oit..mental eh..??

Gigih mencari cup D..(Ni t*t*k ke... buah kelapa .?)



Minah Senget: Wei, aku nak cari bra-bra yang lawa ni..tolong la tengokkan, pilihkan untuk aku


Aku: Yang gantung kat sini kan comel-comel..Siap ada panties lagi tau..


Minah Senget: hish ko ni, aku ni dah la kedana, lagi mahu tunjuk yang gantung-gantung.


Aku: Mahal apanya, baru RM 19.90 je ni...


Minah Senget: Aku tau la ko selalu pakai bra harga RM 4o kan


Aku: Woi, ukur bra di tetek sendiri ah..t*t*k besar mestilah yang mahal, macam ko t*t*k kecik, pakai murah-murah sudah...


Terus dia sentap...Eleh..pasal t*t*k je pun..aku panggg karang..!! Keji je aku hinakan t*t*k orang kan..hak hak hak


Aku saje je meneman mereka-mereka ini mencari bra..Sudah longgar katanya bra yang dulu..oooo bajet dah kurus la tu sampai nak buat statemant bra yang dibeli minggu lepas sudah longgar..(ok, itu tipu)

Kira t*t*k besar ni adalah t*t*k jenis kaya, dan t*t*k kecik adalah t*t*k jenis miskin..

Sape-sape yang ber t*t*k kecik tu tak payahla nak sentap-sentap, dengan orang ber t*t*k besar ni (macam aku..!! hak hak)..

Kenapa aku cakap macam tu..?? Macam ni, selalunya orang yang t*t*k dia saiz besar, or senag kata t*t*k overdose la, memerlukan extra support..

So, untuk orang t*t*k besar ni, tak boleh pilih sembarangan bra aje..Kalau tetibe kami-kami ini feeling nak beli bra 10 hinggit kan, kompom la esoknya tali dah menggelebeh..Kot-kot cangkuk pun boleh bengkok ke luar..Serius..!

Kami bukan nak berlagak memakai bra mahal..tapi terpaksa..eceacecea..terpaksa la sangat kan..hak hak..!!

Weolls-Weolls x boleh pakai bra yang bertali kecil dan bercangkuk dua..Harus memilih yang bertali lebar dan bercangkuk 3..Atee..kata nak nampak 'up'....

Kebanyakan yang murah-murah adalah untuk t*t*k standard..Tapi untuk kami yang species alien ni, harus special... Bila special, harga memang betul-betul mencekik la..

Harga 1 bra standard untuk top up sebulan..Nak tak nak, terpaksa la beli..xkan nak dibiarkan berbogel di dalam kan..

Terasa tak 'secure'..hak hak..(eh memang semua pempuan rasa gitu..nak nak pempuan cantik kan. ehem ehem..!!)


Last-last, pempuan perasan tak anggun ni tak beli bra pun..ceh..!! bajet je kan..Bila aku tunjuk yang itu, yang ini, macam-macam alasan, t*t*k nanti sakit la, tak 'up' la, tak itu, tak ini..Kasi lempangg sekali..


6 comments:

Anonymous said...

Wahhh ramai la laki yg merembes bc entry tetek2 ni

Fariha said...

anon: ko merembes tak??? hahahaha

Anonymous said...

aku tgk tetek ko kecik jer.. ok la buat merembes..

Anonymous said...

slurrpp slurrpp... jreeettt.. jreeett...

Unknown said...

oit...merembes tu ape??

Fariha said...

tanya bini ko la.. tnya aku pulekkk

Post a Comment

 

BeLoG CiK BuYuNg Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review