Sunday, November 28, 2010

Video Cikgu Shida

at Sunday, November 28, 2010






Mungkin, sesetengah dah tahu kot tentang video ni..

Aku je style species manusia tinggal dalam gua baru perasan kan..

Ok, apa yang uollss pikir..?? Dia seorang lelaki..?? Seorang yang otak gila-gila muda remaja..?? Seorang yang suka-suka duduk depan pc macam tak ada life (macam aku)..??

Salah sama sekali. Yang sebetulnya



Ye...inilah orangnya..seorang PEREMPUAN ok... Dan, dia ni ialah seorang guru.. Mak terkejut patpoloh kali tau..pengsan dah berjuta-juta kali kot..



Tapi video ni memang aku suka..layan la jugak di waktu senggang.. Buat modal terbahak sorang di dalam istana ku yang tak semenggah ni.


Ko bayangkan, dia ni dikira dah dicukup famous gara-gara video beliau yang hebat kemain tu.. Kira boleh buat modal kembang hidung la kan..


Tak disangkal, ramai jugak yang mengutuk, tak sesuai la, menyampah la, tak tutup aurat la, gedik la, bikin malu la, hati kering la, geli la, psycho la, takde moral la, wahhh..!!!


Macam bagus sangat pengomen-pengomen tu..macam la awek ko tak gedik, macamla takde orang meyampah kat ko, macam la hati ko basah sangat kan, macam la adik beradik ko tutup aurat, entah-entah puas beromen dalam semak, macam la muka ko tak saiko bila kejor awek cun, macam la moral ko setinggi Everest, lagi mahu kencang bile mengata orang.


Kalau la aku ada cikgu aku gini, memang vangga weh. Ni dikira cikgu yang berbakat, sesetengah tu aku tahu la takde bakat langsung, bakat orang bukan sama..Cikgu ni otak masuk air beb, aku pulak student yang ting tong, kire boleh jadi BFF ohhhh (tetibe) .


Kalau aku belajar kat sekolah dia mengajar, boleh riak oh dengan sekolah sebelah, KO ADA CIKGU MACAM TU..??? Gitu kan... Aku taknak kutuk orang je, nanti uolls kata aku ni hati kering asyik cakap main lepas..




(Eh bukan kat atas tadi ko sesedap kutuk anak beranak orang ke..?? hak hak hak)



SHADAP U..!!!


0 comments:

Post a Comment

 

BeLoG CiK BuYuNg Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review