Tuesday, November 16, 2010

Pabila Cik Bebek Tengok Wayang

at Tuesday, November 16, 2010


Siapakah itu CIK BEBEK..???


Ala CIK BEBEK yang quek quek tu uollsss... Yang ada ekor kontot-kontot tu. Yang bila berbunyi riuh sekandang tu..Yang berjalan mesti over tang montot tu..
Ape ingat Cik Bebek tak reti tengok wayang ke..??


Uolss tau kan etika-etika di dalam panggung..?? Walaupun beromen tak masuk didalam senarai etika, tapi kalau disuruh aku melempang antara orang yang beromen dan orang yang mulut macam bontot bebek (itik), aku prefer untuk melempang manusia bermuka bebek itu..



Fine, aku lagi suka orang yang beromen dalam panggung, sebab aku tahu, diorang tak kan kacau orang lain, sebuk merakam filem sendiri, nak nak tak melibatkan suara kan, hanya perlu beraksi saja, dah tentu tak akan ganggu kosentrasi penonton lain.


Pejam celik pejam celik, cukup 2 jam..Kalau tengok Harry Potter, lama sikit la..3 jam gitu..gigih katanya..



Tapi, kalau duduk didalam panggung bersama manusia mulut bontot bebek, cerita yang hanya 1 jam setengah, lamanya terasa macam 1 abad..! Nak nak kalau duduk betul-betul depan kaki busuk diorang kan..



Aku paling BENGANGGGG neraka kalau aku terjumpe manusia macam tu..woi..!! orang asli pun tak jakun macam ko


Rabu lepas, member aku ada tido kat rumah untuk settlekan kerja dia yang x siap..Dia tu gilooo..last minit baru nak terhegeh-hegeh siapkan..So bila dah habis siapkan apa yang patut, aku dengan dia excited la nak tengok wayang..


Dia nak tengok cerita lain, tapi disebabkan aku yang bayar, ko tengok je la yo cerita aku ni..Jangan komplen bebenyak, apa barang tengok cerita cinta sesama jenis kan..Tak normal katanya..kami kan pasangan lesbo Malaya...hikhik..haruslah layan movie pun, yang berunsurkan al-fellinlun cintaaee (gaya pak a'rab llahh) iaitu CUTI CUTI CINTA kan..




Nak tengok cerita lain, ganas-ganas ooo..kami kan gugurl cantik, nanti konfius jantina pulak tengok aksi-aksi luar akal ni kan...


Masa mula-mula beli tiket, tengok pada screen tempat duduk tu, hanya ada 2 orang couple je..So weoll amik port belakang diorang..yela, klo couple tu nak buat macam-macam, tak jauh mana pun tangan aku nak hagulkan kepala budak berdua tu..pedulik apa kan bapak ko bayar fitrah ke tak..hagul tetap hagul..Sapa suruh ko beromen depan hajah-hajah kan..NAAS KO..!!!


Tepat kol 4.15 pm, weoll pun lenggok-lengook tuju ke pintu masuk, sambil hulur tiket (tapi gaya lebih ke arah nak cakap 'this is my card' kan..Agak mentel disitu). oit..kacak tau yang jaga tu, kenala mentel-mentel. Kata pun pempuan kurang kasih sayang kan..



Seat no ialah 5D dan 6D..Tapi belakang weoll ade lagi 3 geng perempuan. Depan weoll pulak, couple yang aku nak hagulkan kepala tadi.



Cerita start aje, semua masih behave kan..Masih ketawa seperti biasa..Tiada aksi kurang senang yang berlaku..Masuk setengah jam yang pertama..



'Sok sek sok sek..jap lagi nora bla bla bla, farid kamil time ni blu blu blu..'


15 minit kemudian...

'Hek eleh, itu pun nak bla bla bla..relex sudah..bla bla bla..'

10 minit kemudian..

'Cute la...hensem la si bla bla bla...Mesti best bla bla bla...'

Sepanjang cerite berjalan...

'Diorang ni kan bla bla bla..kah kah kah..sok sek sok sek..Bestla tempat ni bla bla bla..pok pek pok pek pok pek...'

Di akhir cerita...

'Ala..kejap lagi Nora datang balik pada Farid..bla bla bla


Perasaan pengunjung lain...


C*B*I PUNYA BETINA...!!!!


Aku memaki secara keras..BODOH..Perangai macam lembu je bila masuk wayang..AKu pedulik apa walo dia manusia pun..Bukan diorang bertiga aje yang ada dalam tu..Tapi cik Buyung rasa yang lain memang manusia, kecuali mereka bertiga..Aku tak tahu datang dari planet mana, tetibe landing kat bumi, buat perangai yang menaikkan kenyampahan pada mereka..


Masa tu member aku dah cucuk-cucuk kaki..Aku dapat tangkap la apa yang dia cuba nak katakan..Kawan aku setakat boleh rasa geram dalam hati, tapi aku tahap nak simbah asid..Kenapa aku tak lawan..?? aku ingat nak je bergocoh tarik rambut dengn mambang-mambang itu, tapiiiii badan mambang serupa ganjah bunting..3 3 pulak tu..PENYEK LA KAMI.....
!!!!!!


Orang lain bayar RM 6 bukan nak dengar kau bercerita la..Tau la ko excited kan..Mak bapak baru pertama kali kasi green light agaknya..Tu yang agak alien di situ..Aku rasa kan, uollss ada mulut extra la kat montot....Tu yang tak berhenti nak mengomel..
Mulut uolls ni macam popcorn tau..kasi peram bawah bontot, bila dah masak, pop pop pop bunye dia..SENGAL..!!!


Terima kasih sebab ceritakan ending nya ye..Amat dihargai perempuan JAKUN..!! See ya in the next movie..This time, not just acid, but with extra tons of taikkkkk for u gurls..AWAS..!!!



2 comments:

Intan and The Boys said...

benci gile ok orang camtu dalam panggung.

Fariha said...

p3 kurakura: kan kak...rasa nak lempang je..feeling suara sendirik sedp sgt

Post a Comment

 

BeLoG CiK BuYuNg Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review