Tuesday, November 30, 2010

Cik Buyung Mempersembahkan...

at Tuesday, November 30, 2010
Juara Suara Sodap Kampung Parit Lapis 09




Sodap la sangat ..Macam unta tercekik buah kurma adalah perumpamaan yang terbaik kan

Tapi yang ni khas untuk sesapa yang merindui suara lemak petir dentam dentum aku..hakhakhak..

Kata rindu kan, haruslah aku kasi full song..hambeeekkkk...

Amaran, kalau tetibe speaker rosak, jangan cakap 'Buyung punya pasal ni, habis jahanam speaker aku, suara tak nak kalah ngan Tok Siti. .. Tok Ti tarik, ko pun tarik kan...Cettt..!!!'

Dengarkan suara Cik Buyung pada minit ke 1:40 dan ke atas.. hehehe..Yang lama tak period pun, boleh ter period dengar suara aku.... Sore aku kan penawar segala masalah, itu la ubat, itula racun, itulah penambah stressss

Tetiba la kan, lepas aku upload ni, ade orang di luar sana jerit 'KAKAK BUYUNG..!! MINTAK SAINNNNNNN.....'

Memang gempak uollsss..Hari tu jugak aku cari laki, ajak kawin.. (tetiba)


Tapi video ni, nampak nau aku punya muka 'matang', kot la yang datang nak mintak sain tu kasi keluar ayat gini:


'Acik, sedaplah suara acik, acik ni buat album bebanyak, anak kat rumah sapa jaga ?'


CISSSS... Memang mendapat lempangan panglima hitam di pipi, ACIK KO PANGGIL AKU..!!!



p/s: eh pernah tau aku dipanggil makcik, masa tu ada budak-budak datang raya rumah. Mak aku takde, jadi aku la yang bagi angpau berisi duit kepok-kepok..

Budak-budak beselah, datang rumah nak duit je, makan nya idak, lepas termenung sana, termenung sini, cukup time, bina line panjang depan aku, masing-masing menyalam la


'Terima kasih kak, akak ni cun la'


'Thank kakak, abang saya kirim salam, dia kata hari-hari nampak akak sidai kain'


'T.Q akak, akak buat air sedap la, apa resepinya..'


Dan bila giliran budak yang terakhir...


'TERIMA KASIH MAKCIK...'


Dan aku konfius sekejap


0 comments:

Post a Comment

 

BeLoG CiK BuYuNg Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review