Saturday, November 20, 2010

Sengih Kambing 24/7

at Saturday, November 20, 2010
Akhirnya....Setelah penat aku menahan parkinson dari semalam




DAPAT JUGAAAAKKKK....!!!!!!!


SILA JELES...NGEH NGEH NGEH


Tantek tak..??? Tau cantik kan, saja uollss xnak sebut, orang jeles memang macam itu . Berdiam diri, tapi dalam hati, merampus-rampus..hak hak hak.. macam tau-tau je cik buyung ni..


Nokia E5 yang tetibe aku terjatuh hati dalam masa 2 saat saja..Tak pikir panjang terus angkat..Itulah perempuan, senang sangat jatuh hatinya..MACAM AKU..


Nokia E5 datang dalam 3 color (hitam, putih dan merah makngah)..Merah sudah tentu out kan..So aku request pada leng chai (jejaka kacak) itu, sila cari stok warna putih..


Terus dia buat muka marah-marah manja tau.. "Haiyaaaa...selalu jadi ini macem. Bila saya angkat stok hitam manyak, customer mahu stok putih..Bila wa angkat stok putih, itu customer ha mau yang hitam"


Eh apek ni..banyak bunyi pulak..Apek, itu putih lambang kedaraan maaa...suci gitu kan..


Dari mana ek aku dapat duit beli henset ni..??? Akaun tu pun dah suam-suam kuku je kan...Apa susah, bulu aku mahal ma.. HAHAHAHA...



Belum boleh pakai lagi ni..Karang makcik Hang Tuah tau ni, mau dia balun aku pakai batang paip...shhhhhh..Rahsia kita-kita je...


p/s: Sejak-sejak nak duduk KL ni, kehendak aku makin over. Yang murah tak pandang kan.. Amik koo..Makan biskut yo la bulan ni...



0 comments:

Post a Comment

 

BeLoG CiK BuYuNg Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review