Tuesday, November 23, 2010

Mimpi Tak Diundang

at Tuesday, November 23, 2010

Orang tua tua kata, petang-petang jangan tidur..TAK ELOK katanya


Tapi dah aku jenis tak mendengar kata, aku bantai tidur sampai 3 jam..Best dowhh tidor dalam hujan.. Apa barang kan hujan-hujan jegil mata..


Layan je walaupun kat luar rumah dentum dentam bunyi guruh..Angkat bantal, tutup telinga sudaaahhh..


Alkisahnya, semasa malayar bahtera bersama katil terchinta, aku bermimpi....dannn jalan cerita mimpi aku tu, memang kasi potong mood la..Ni kira potong habis, takde tinggal saki baki pun..


Entah apa-apa aje yang aku mimpi tu..Ingat aku lesbo apa..sesoka hati nak kasik aku stim stim dengan perempuan..bodoh...SERIK OII SERIKKK..


Intro dah best dah, dok menari R&B dan buat video klip bersama Rihanna. .ala yang video kilp under my umberella ella ey ey ey tu (Umbrella katanya kan..hak hak hak)...Tapi dalam video klip tu, aku nampak pelik la..


Rambut dah perang-perang, muka macam buat plastic surgery jadi ala-ala Norin Aziz gitu kan, montot pulak macam kene inject ..size XXL..gile kencang bontot aku ni..seploh tahun usaha belum tentu boleh jadi gitu kan



Walhal belakang ku besar, video klip tetap jalan, takde pulak sangkut-sangkut kat montot dancer lain..Clear je..Takdelah menghalang view camera kan.. Main bukak-bukak payung pun steady je, hala payung ke kanan, montot congek ke kiri, hala payung ke kiri, montot congek ke kanan... hak hak hak..walaweiiii...


Fine..after video klip tu..zassssssss aku bertukar baju...konon nya la menjadi seorang lelaki yang tampan, tinggi, bergaya (walaupun aku rasa nak nangis kerana macam salah masuk jantina je kan..), tapi ikut je flow mimpi..Bukan aku boleh jerit, AKU TAK NAK AKU TAK NAK pulak..


Aku berada di atas dance floor, mood suasana memang tak boleh blah langsung la..ada slow muzik, gelap je, cuma ada lampun kelip-kelip bulat yang macam kat disco tu..dan.. my dance partner..ialah..seorang perempuan cantik...!! Oh shittt je kan...nak meraung rasa..AKU PEREMPUAN la weiiiii.... (TT__TT) tsk tsk tsk


Aku dipaksa oleh cik mimpi untuk menari tanggo bersama itu pelempuan cantik..Angkat-angkat, terbang-terbang, peluk-peluk, itu adalah scene biasa bagi seorang jejaka tulen, tapi bagi aku..sungguh menusuk di kalbu..Bukan ko yang kene angkat aku ke..??


Diakhir tarian, aku telah mencium pelempuan cantik itu..di bibir ye (tak nak tulis besar-besar.. MALU.... tsk tsk tsk)



KO INGAT SEDAP...??? TUI TUI TUI.... (buwekkkk)


Kenapa hidup ini sungguh tidak adil..??


Perlu ke mimpi sekejam ini..?? Nangis keluar air mata darah pun, segalanya sudah berlaku..


Aku straight wei..STRAIGHT..!!! Kaum Adam aja impian aku..mimpi ni betul-betul buat aku down sebagai anak dara..cettt.

Akhir kata, terimala pantun khas buatan aku..


Bulu ketiak pendek, bulu ketiak berjela
HUWAAAA....aku tak relaaaaaaaa...!!!!

0 comments:

Post a Comment

 

BeLoG CiK BuYuNg Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review