Friday, November 12, 2010

Mahu Memaksa

at Friday, November 12, 2010


Uolsss..jangan rindu-rindu sama makcik montel, tuan punya blog tau..

Aku ada test KPLI esok pagi, jadi, aku memaksa angkatan diva-diva sekalian, doakan aku.. Amaran keras..!!! Kalau aku kandas, korang la ni yang tak doakan aku..(kandas katanya, tetiba imagine tempat sisa buangan)


* Cececea..padahal sendiri malas berusaha kan..


Juga tak dilupakan mendoakan agar ramai la makhluk ciptaan tuhan yang indah di sana.. AMINNNN....( yang ni kene doa over sikit eh)


Eh eh jap..cakap pasal makhluk tuhan ni, tempat yang aku akan test sekejap lagi, tempat kerja cikgu yang aku minat masa form 5 dulu oi....WEHOOOO..!!!! Tetibe nak on siren 'emergency' kan..hahahaha


Yes, aku dulu gatai..setiap hari nak duduk tepi pintu, jadi setiap kali cikgu tu lalu, aku boleh bau, sama ada dia busyuk-busyuk atau wangi-wangi...



Cikgu, busyuk ke, wangi ke, saya tetap admire cikgu..TAPI...kalau cikgu wangi, lagi buat saya rasa....AUMMMMMM...


Cikgu tu pakai tie color apa, baju warna apa..Semua aku boleh ingat oh...Yang paling aku ingat, die suke matching kan tie kuning dengan kemeja blueblack..Dia jugak ada baju color coklat (baju coklat tu aku tak berkenan, macam aji-aji)....Suka padankan tie merah dan kemeja hitam (suka, sebab nampak style anak ikan sedang dipanggang)..


Kot-kot la kan, dia yang jaga exam, terus lulus..Time tu aku lupa korang ah..hahaha..keji..


Kalau aku tak update berhari-hari, maknanya aku sedang mengimbau zaman-zaman manis ketika pertama kali kami bertentang mata dulu..HARAP MAKLUM.. (bertentang mata 2 saat je, mengimbaunya sampai berhari-hari...hahahaha)


p/s: Dia bujang lagi..SILA AMIK PERHATIAN

Eh..sekejap




DIA BUJANG LAGI


* Ha...baru betulllll


Eh aku punya tau..

ketiak bacin, ketiak bulu,
aku yang enterprem, aku dapat dulu

Sekian...



0 comments:

Post a Comment

 

BeLoG CiK BuYuNg Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review