Saturday, November 6, 2010

Bukan Saya Yang Kata...

at Saturday, November 06, 2010
Tapi mereka yang kata begitu, mereka yang menginginkannya


Saya tak minta pun mereka-mereka ini berkata seperti tersebut


Tapi saya pasrah


Saya rela..Susah untuk saya menidakkan nya..Kerana, tidak guna saya beriya-iya menegakkan benang yang basah


Kerana apa yang mereka katakan itu




MEMANG BETUL..SUSAH UNTUK DISANGKAL..(*.*)V









Eceh..ececeaaaa..ai malu uolssss..malu..(lari-lari masuk bilik)




Suka buat jiwa penyihir aku ni tersentuh tau...sob sob sob...nak tahu rahsia kecantikan saya ??


* Betul-betul kan rambut sambil perhati camera dan berkata


" Cubalah Safi Rania Gold..USIA BUKAN LAGI PENGHALANG " (tetibe feeling jadi Rita)


*entry paling menyampah dalam blog ni..hahaha...kasi siku sikit ini perempuan..ala uollss..kasi can oh ai feeling-feeling sikit..tang cakap aku cantik je, macam-macam keluar, tidak usah menegakkan benang yang basah la, xnak menyangkal la..cetttt !!!!


Oklah..ai nak pergi pujuk aidil zafuan ni...dia kan tengah down, jadi pujukan rayu wanita bertulang besi berurat dawai seperti ai ni mesti berkesan..chowwww...

*erk..???? Belum habis lagi rupenya ko ni cik buyung nak berangan..


0 comments:

Post a Comment

 

BeLoG CiK BuYuNg Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review