Thursday, November 18, 2010

Hadiah Pertama di Pagi Raya

at Thursday, November 18, 2010
Reactions: 

Hambikkkk...! Jendui Seketul..


Pergh sakit dowh masa kena ni..Nak nak tengah sedap-sedap tidur kan..Menggosok dahi la aku di situ..



Kesnya, aku golek golek golek golek golek golek sekali gedeganggg..!!!



Terhantuk dinding la..Bunyi macam anak shrek terhantuk jentolak kan..



Itu petanda suruh bangun, tolong masak kat dapur..Tapi aku bantai tido semula,,sakit-sakit pun, mata tetap pejam tu..Kental betul cik buyung ni..



Bangun-bangun, aku tunjuk pada si gendut kan, tanya ada nampak benjol ke apa..



Dia kata 'Ada Kak Iya'.., terus dia tonjol tempat jendul tu...Sakit gila koooo..



Kat situ jugak aku smackdown budak gemuk tu.. Mendapat la ko sebijik dengan kakak tiri ko yang jahat ni kan...




0 comments:

Post a Comment

 

BeLoG CiK BuYuNg Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review