Wednesday, November 17, 2010

Rintihan Anak Tiri Di Malam Raya

at Wednesday, November 17, 2010
Reactions: 
Tsk Tsk Tsk....


Malam raya sudah dipaksa menunggu nasi impit yang tengah dimasak..




Yang lain..??


Sudah tidur tak sedarkan diri..Kalau Jepun menyerang kali kedua pun, dah habis perang belum tentu akan sedar dari lena..




Cisssss...Aku yang kena jaga..Tau la aku musang, saja je mendera perasaan..




Muka dah herot-herot bila disuruh tunggu...cettt....


Panas kau tahu bende alah ni..Deraan secara haba berlaku pada Cik Buyung. Kalau mengadu di Pusat Kebajikan Masyarakat, agak-agak di layan tak..? hakhakhak..DILEMPANG adalah.

Melecur tangan halus mak ni nokss



Inilah nasi impit kami..Muka manyak senyum..Sudah boleh tidur..Mula-mula memang la lembik, lama-lama keras..

Saja aku kasitahu, kot-kot la kan, ada yang bengap ke, tengok bende tu lembik, terus di baling ke luar tingkap..Eh..jangan dipersoalkan 'Ada ke yang masih tak tahu..?'

Anak dara zaman sekarang, macam-macam boleh jadi..Yang mustahil, boleh jadi tak mustahil.. Yang bijak, bila tang masak, boleh jadi bengap..MACAM AKU..


Sekian..






0 comments:

Post a Comment

 

BeLoG CiK BuYuNg Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review