Sunday, November 7, 2010

Aku Menangis Kerana Manusia Itu

at Sunday, November 07, 2010
Ye..aku yang bermuka brutal dan berhati Mr Bean ini telah menangis malam tadi..

Salahkan Mr A, dia ni ah, kalau bercakap macam cakap dengan geng-geng kampung Dungun, harusla tetibe aku berperasaan seperti jantung dilempar ke dinding

Eh seingat aku, selama ni aku tak pernah nangis dengan kata-kata dia, masih kental, masih gigih membalas serangan kuasa kuda dari dia, tapi mak over sensitip pulak malam tadi..Dan mak dah kalah uollss..Selalunya mak menang tau

Angin kubur mana entah yang dah masuk dalam badan ni, tetibe berdrama air mata dengan Mr A..Dia kan, kata kan, yang mereka-mereka yang chat dengan aku kan,hanya kerana diorang dah takde orang lain untuk di mesej selain aku..!!! Boleh ??? Kira aku ni pilihan terakhir la.. Ada unsur-unsur kekejaman batiniah di situ kan

Dan dan kuar ayat ni dari aku "I know, i'am always being the last choice to be pick En A."

Tup tup tup air mata seorang wanita suci, lagi tulus jatuh..Tak pernah-pernah. Memang so not me kan..Fariha dan air mata ??? oh, kami tak sepadan..ecece..

Entah betol entah tak speaking aku, aku langgar je..yang penting, penuh dengan mood nak berdrama air mata Ramadhan

Bila dah keluar ayat gini, paham-paham la yo , yang aku sedang sentap dengan ko..dan kata-kata maaf adalah harusssssss...

Pertama kali nyah..tapi nasib dia mintak maaf kan..Terus sejuk..hehehehe..

See..aku mudah je sejuk, mudah je nak maafkan..hati lembut Rozita Che Wan la katakan..Hahaha (padahal masa dia say sorry, aku dah, alahaaaaiiii..sweeettnyee koo....hak!hak!)

Kalau dengan orang lain, melutut la sampai esok. Takdenye aku kesaaahhh..



Cukup sedih tak muka kita ni wak ?? sk sk sk..
Awak lokakan hati kita..
Awak jahat..~ (style ngengada)


Cik Buyung..STOP IT !!! Kata Rock, apa kes manja-manja ni, macam Shrek je gaya ko...




0 comments:

Post a Comment

 

BeLoG CiK BuYuNg Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review