Sunday, November 21, 2010

Hari Sabtu Yang Ting Tong

at Sunday, November 21, 2010
Reactions: 



Aku kalau hari minggu, agenda penuh dari pagi sampai ke malam, memang aku akan weng weng untuk beberapa hari.. Banyak kerjanya sehari je, weng nya berhari-hari..Apa kejadahnya ko ni Cik Buyung

Takpelah, aku weng pun, tak jejas kan muka licin ku ini..luar nampak normal kan, tapi di kepale otak, sudah ada wayar terbelit..hak hak hak..
Apa yang bizi benar aku ni kan..aku ni dikira mahasiswa yang takde LIFE...

Pemalas piang nak cari kerja kan..Ni jadual aku hari sabtu lepas..idakla penuh mana, tapi kira leh kasi modal ketar lutut jugak la kan..



Pagi Sabtu:



Kental gila bangun pukul 7.30 pagi sebab nak kejar test KPLI dekat IPG Tun Hussein Onn..Naik motor sajork, kalau naik kereta jam memanjang..Alamatnya x dapatla aku coci mata seminit dua kan..Seminit tu la yang kasi semngat menjawab ujian selama 3 jam tau...
Sampai-sampai je, punyala kecewa..


Aku dapat menerima hakikat yang orang Batu Pahat ni, x ramai yang hensem..tsk tsk tsk...kenapalah aku tak amik kat Terengganu....(
tetibe). Check nama kat luar pintu, sign, terus masuk dewan.. Melangkah je aku masuk, aku adalah OMG...!!!!


'Eh bukan ke dia ni adalah....., dia kan adalah.....oh oh oh...!!!


Mak nak fengsan nokkk..zasssss...kenangan lama menggamit kembali..Tatkala si dia diperkenalkan di perhimpunan sekolah, tatkala si dia menghayun langkah, setiap geraknya, pemakaian nya, cara lontaran vokalnya menjadi perhatian ramai...



SI DIA ADALAH...
CIKGU AKU YANG SEKSI...!!!! AUWMMMMMM....


Berjumpa jugak kita akhirnya,selepas 5 tahun, i terasa macam Kuch Kuch Hota Hai dah ni..Banyak-banyak tempat, kat sini jugakla aku jumpa ko kan..tsk tsk tsk..shahdu nokkss..Jiwa mak berkecamuk ni...Kira cinta bertaut kembali..




Dia pegang I/C aku, pegang kertas aku, tengok aku, perhati kan aku, check sama ada aku ok atau tidak..Sampai sekarang aku tak bagi sesapa pegang I/C aku..hep..!! Terasa nak buat adegan hindustan pulak, bila dia dah dekat, buat-buat jatuh kan barang, sama-sama tunduk, pastu buat buat tersentuh... auuuwwwww... so romantic... (layankan aja)


Dia tetap sama..Tak berubah pun..Aku ingat selama 5 tahun, dia boleh la betulkan jalan lenggok dia tu, tapi memang hampeh..aku bukan apa, dia jalan macam gugurl sikit..aku pulak rase geram je kan, rasa nak keraskan je lenggok tu..AWASS ko..satu hari aku dapat, memang aku trainning ko betul-betul..Tangan tu dah tak boleh lentik-lentik, kang aku pasang kayu 24/7..Aku petok karang kalau terlentik-lentik, tergedik-gedik...


Soalan ujian adalah super duper susah..Giler arh..ni soalan ke apa ni, lagi senang nak kawin dari jawab soalan tu..Walupun soklan A B C saja, tapi....kesan menjawab di otak ni amik masa 3 hari nak sembuh..untuk orang macam aku la..hehehehe..


Tapi susah gila babeng..Yang baru amik kali pertama tu, padan muka kau..!!!
Kita dah amik kali kedua tau, tu yang boleh berlagak sebab dah tau corak soalan..tak la tergagau-gagau..Semua benda la nak terpelanting..Aku yang amik kali kedua ni pun, macam tengah bergaduh dengan kertas, semuanya nak terbang .


Lepas je aku keluar dari dewan ujian yang feeling-feeling kutub utara tu, aku pun chow balik rumah..Adalah nampak beberapa member sekolah dulu, tapi haram la aku nak tegur kan..Aku kan sombong, perempuan cantik kena sombong..hehehe..Tapi diorang x perasan aku kot, yela kan, aku dah lain gila macam dulu..(ayat sedapkan perangai..padahal.. ngeh ngeh ngeh)

BERSAMBUNG....


0 comments:

Post a Comment

 

BeLoG CiK BuYuNg Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review