Monday, November 1, 2010

Misteri Kehilangan

at Monday, November 01, 2010

Ada siapa-siapa ternampak makcik ini ???

Beliau dikatakan sudah hilang selama 9 bulan dari kejadian asalnya dan masih tidak ditemui sehingga sekarang..

Laporan polis belum lagi dibuat, dah diharap tiada siapa-siapa yang bengap la pergi melapor ye..

Ciri-Ciri wanita adalah:
  • Obviously, gebu melampau
  • Wanita lindungan bulan
  • Umur: 23 tahun (sudah agak kertu)
  • Sah-sah anak dara lagi (memang tidak diragui la)
  • Perangai: Kadang-kadang agak over mengada-ngada, manja pun iye, pantang nampak jejaka cun terus crush sama itu boy, dan paling penting, GEDIKSSSSSS !!
  • Ketinggian: 169 cm (kalah tiang lampu TNB)
  • Berat: 89 kg (bersamaan 100 keping roti bom)
  • Kerjaya: Meng 'add setiap jejaka bergelar engineer di laman sosial
  • Hobi: Survey bakal suami
  • Cita-cita: Menjadi Mak Datin yang berjaya
  • Kemungkinan sebab kehilangan: Merajuk kerna cinta tidak dibalas
  • Peratusan mangsa ditemui: 0%


Banyak windu oh sama makcik kat gambar atas ni..


Oh ye kenapakah mereka-mereka yang mulut sebesar perut ikan paus itu mengatakan yang...



'Fa, ko dulu lagi comel ah..Sekarang tak comel..'

'Masa fa gebu dulu lagi best tengok, mesti sedap peluk'


APAKAH ?????

Erggghhhh..!! Geramnya aku..dah penat-penat aku kurus, kata x comel lah, kata dah tak sedap peluk lah..aku luku kang..!!

Bila aku tombam dulu, hari-hari oh aku rasa nak kikis-kis lemak aku ni. pakai kertas pasir.tak mo dah..nak kurus, nak cantik, nak ada baju cekci banyak-banyak..

*oh, niat sudah tak baik, nak pakai baju seksi..cetttt..!!!

PERANGAI MASING-MASING AGAK KEJI OHHHH...



0 comments:

Post a Comment

 

BeLoG CiK BuYuNg Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review