Tuesday, July 6, 2010

Baby Wafa

at Tuesday, July 06, 2010
HELLO HELLO HELLO !!!! Cik buyung in da house !!! what up boys? ???!!! (bersemangt)…. Whats up girls~? (<-ade aku kisah ???) hihihihi..


Jangan marah ok kepada pompuan-pompuan di sana...padahal silent reader aku banyak pempuan kan…yang jantan ni mane layan sangt bace-baca blog ni,,lagi-lagi blog aku yang colour pink-pink bagai ni,,,nasib warne pink, meriah !!


Kang klo aku letak warne coklat taik,,,x ke bau jamban blog aku…!!! Tapi aku tau jantan mane yang selalu ikut blog aku….1 of them selalu panggil aku cik buyung,,sedap-sedap je kan ???? aku nak je seru die pakai nama 'ABG BUNTAL'..puas hati aku


ABG BUNTAL !!!! Klo mu kejor bola tenis tu timur barat timur barat pun,,perut tu tetap maju tau… (uolls mesti tahu kan sape abang buntal yang selalu main tenis ni..ha !! teke teke…)


Balik semule ke topic kite….


Beberapa minggu lepas aku pergi melawat baby kak azrin, biasalah weollss merempit naik Ferrari miss B yang color hijau-hijau saujana memandang tu, kali ni weollss sumbat 5 orang aje okeh,,,nak mati naik 6 orang ????

Rumah kak azrin banyak selekoh, silap-silap, dengan berat yang melampau-lampau ni, laju je kerete ni maju ke longkang…korang tambah la sendiri berat aku + MISS B + BUMPER RATU JERAWAT =……….



Tak sanggup..mane tau disaksikan oleh jantan-jantan warok yg baru kleuar dari masjid ke, x ke haru uollss !!!!! Sampai mati pun aku xkan lalu jalan tu…


Since weoll x tau jalan ke rumah kak azrin, melainkan RATU NYIROROKIDUL, jadi kitorang pun mengikut petunjuk arah dari RATU tersebut, yang x tahan siap di warning oleh MISS B, biasalah, RATU NYIROROKIDUL banyak sangat tugas di laut, jadi ke laut je la pemikiran die tuh…


MISS B: Ila, klo terlepas jalan rumah azrin..siap anda !!!

RATU NYIROROKIDUL: jangan bimbang la kak nurul, nanti ade signboard TAMAN MAKMUR, belok tau..

Since die cakap macam tu, DIVA-DIVA yang lain terbayang signboard sebesar alam bertulis 'SELAMAT DATANG KE TAMAN MAKMUR'.. tibe-tibe..


RATU NYIROROKIDUL: slow-slow…masuk jalan ni…!!!! (gaya tangan macam traffic woman yang berjaya gituwww)


Weolls pelik la, xde pun papan tande TAMAN MAKMUR ???????



Sebijik mcm ni papan tanda tu


Sekali papan tanda nye, macam ni je uollsss !!!!!! AAAAAAA geramnye aku…ape lagi…kitorg smash la RATU NYIROROKIDUL habis-habisan…ADOI !!!!!!


Gelak punye kuat sampai rahang aku ni lari alignment …!!! Aku rase orang kat luar tengok Ferrari kitorang yang di pandu oleh MISS B, macam ular kene palu, mana tidaknye, driver la paling over gelak…seram !!!!



Lepas kejadian papan tande tu, tiap kali RATU NYIROROKIDUL nak bersuara, kene hati-hati uollss, sebab die tau, diva-diva lain dah bersiap sedia nak smash pakai senduk…bahaya kawan-kawan aku ni !!!


Kami pun sampai kat rumah kak azrin…tapi baby girl tengah tido plak…x lama lepas tu baby tu terjaga..terkejut agaknye sebab tibe-tibe dengar suare-suare petir DIVA yg datang rumah die….


TU DIA !!!! Bile princess of the night sudah keluar, masing-masing meluru nak cium, macam ade gula agaknye atas badan budak tu…klo aku jadi baby wafa, lama dah aku smash breast diorang pkai kaki ku ini…muahahahahaha..konfirm senak !!!!!!



ni la baby nye..comel kan ?? Nur Wafa Afiqah


gomol sedap ni..

Bile budah tu diam, semue berlumbe nak dukung, bile start die merengek, semua campak ke aku…macam haram kan korang…whatever pun, wafa suke tengok gelak dan muke aku..one and only tau !!! korg ade ????


dengan nada ustazah, MISS B berpesan.....


MISS B: fa, jangan gelak kuat sangat...nanti dah besar budak tu ikut perangai fa..


SENTAP !!!!!



dari kiri : Ratu Ketayap, Miss B, Ratu Nyirorokidul


klo bergambar mesti over


Bride to be..n..mom to be.hahaha


1 comments:

Anonymous said...

adoiiii...tp baby tu comel laa...baby laa kate kan..sumel cute miut....wakakaka...

Post a Comment

 

BeLoG CiK BuYuNg Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review