Tuesday, November 9, 2010

Muka Otai, Tapi....

at Tuesday, November 09, 2010


TAPI KANNNNN....



Kasi aku gelak dulu KAH KAH KAH KAH..!!!

Ni bukan kes muka otai tapi pakai spender Tweety & Pussy Cat tau..

Sebelum tu, wa mintak ampun la bro, sapa suruh tembelang lu pecah depan gua, jadi memang lu jadi bahan gua gelak je la kan.

Hayati kisah dibawah:

*aku suka cerita ada-ada dialog, sebab nak bercerita macam dalam story-telling competition, sumpah aku tak pandai


Seorang perempuan manis (muntah sebaldi dulu) sedang memerhatikan senarai-senarai movie yang sedang ditayangkan di pawagam..

Hajat dihati mahu tengok timing movie untuk 3C (Cuti-Cuti Cinta)..Sudah lama di ushar cerita tu, tapi dia hanya mahu melihat bersama kekasih tercinta sahaja..


* tetiba kekasih tercinta kan..nak tanya ni...WUJUD KE..???
Cehhh..!! Potong stim je..Ye ye aku tau, tak wujud..


Sedang-sedang melihat ke arah skrin, si gadis ayu melihat ada beberapa orang lelaki, juga sedang memerhatikan list movie yang ditayangkan pada hari tu..Dari gaya pemakaian, si gadis membuat penilaian, "eleh, budak-budak baru nak up ni"..


Seluar, baju, cap dan segala mak nenek rantai, adelah petanda budak baru nak up..Baru up ye, kalau nak cakap baru sunat, pun diterima..Mereka berbincang-bincang mengenai movie yang ditayangkan


Boy 1 : Weh nak tengok cerita apa ni. Macam tak banyak yang on-air je


Boy 2: Haah la...aku pun tak tahu nak tengok cerita apa ni


Boy 3: Korang -Korang..!! Tengok cerita Melayu nak..??


Boy 4: Cerita Melayu.? Cerita apa..?

Boy 3: Cuti-Cuti Cinta..!!!


BOLEH.??? Mak nak fengsan nokk...Pitam jangan cerita la...Sampai pegang-pegang dinding xnak kasi jatuh terjelepuk kannn..


Dalam hati si gadis "Apedehal brader lu tengok Cuti-Cuti Cinta ni.. Women gila hati koo"..Si gadis memandang atas bawah boy itu, sambil tersengih-sengih..Sebelum berlalu pergi, sempat si gadis melemparkan senyuman paaaaaalingg manis, tapi penuh SINDIRAN...!!!! AWAS KOOO...hak hak hak



Itulah ye, aku bukan apa, tengok luaran je macam Mat Pit kan, tapi bila tengok wayang memang kat situ dah boleh kantoi, tengok cerita Cuti-Cuti Cinta..Bro, gugurl je tengok cerita ni..LU GUGURL KAH...??? Kasi check tengok... upss..! unsur lucah disitu. Hak hak..!!


Untung jadi gugurl ni, nak tengok cerita apa pun, x kisah, takde sape nak pandang atas bawah, cuba kalau jadi brader-brader, ko kasitau nak tengok Cuti-Cuti Cinta kat kauter tiket, gigil-gigil kakak tu tahan ketawa
..


*Tahu tak cerita Cuti-Cuti Cinta yang mana..?? Ala, cerita 'nasi lemak' 50 sen tu..( betul ke ritma ayat aku ni, macam lain je..ah..! belasah)


Sekian..



0 comments:

Post a Comment

 

BeLoG CiK BuYuNg Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review