Wednesday, December 1, 2010

Jalan-Jalan di Rejam

at Wednesday, December 01, 2010
Eh Silap...!!


Jalan-jalan di JERAM Toi...!! Haaa..baru betol... Yang salah tu dipotong ek, digantikan dengan Jeram.. (macam sekolah-sekolah dulu pulak, silap sikit, potooonngggg, typing error katanya...)



Kalau cikgu-cikgu ni keluar ayat 'typing error' depan budak darjah 1, tak menganga uollss..??


Cerita entry 'kenduri kawin' tu tak habis situ je uolsss.. Lepas dah rasa perut cukup ketat dan badan cukup berat tu semua, si gendut tu tetiba mengada nak pergi Jeram.. Dah merengek-rengek nak pergi mandi.



DEI YENNADEI...!!!! Anak tambi tu memang macam tu, bontot hitam ada hati juga nak mandi depan orang ramai kan.. Puaslah aku duk mujuk yang nanti nak pergi swimming pool dekat hotel...


Tapi ini budak aa, dalam kapla banyak batu keras suddah duddookk..!! Itu kakak dia aa, yang gumok-gumok itu, sudah tired la.. Dia aa, sedikkit pun kurang rasa kasihan. Itu kakaakk, sudah mahu lempang-lempang sama bontot dia..cet...!!


Jom saksikan pemandangan yang cantik, dan tuan punya blog yang pun turut tetttt...!!!


Hehehehe..apakah tettt itu..??? Haruslah CANTIK...!!!! Kurang pick up la uolss ni.. hak hak hak


haraf maaf sekiranya kebnyakkan gambar adalah syok sendiri atau lebih tepat lagi, budget cun..!!! wakakakaka




Itulah pintu masuk ke Jeram Toi.. Kawasan ni sangat bersih, tak seperti air terjun tempat lain, ala contohnya macam dekat tuuuuttt tu kan..Dahla kotor, ada orang bersihkan pun, macam plastik sampah tu bocor pulak.. Tatap seperti Resort Cik Tikus. Geli mak nokss..


Aku paham, mungkin dah terlalu ramai, tak terkemas agaknya, dengan sampah makanan, pampers budak yang ade siap dengan 'bijih emas' lagi, tulang-tulang ayam, bangkai binatang .. Ko nak kutip..???


Bila sini dikemas, sana pulak sepah, sana dah kemas, tempat tadi pulak sepah.. Lain la kalau ko tak sempat kemas sebab ko tengok mat rempit buat projek dengn minah diorang dalam hutan..memang ko nak mendapat sekelan je dari aku kan





Aku tahu aku gila pergi jeram pakai baju kurung.. AKU SORANG JE WEI YANG PAKAI..!!
Rasa nak lempang-lempang diri supaya itu adalah mimpi semata-mata..


Orang lain dah pandang je kan, lepas tu sengih-sengih macam ade ketam kepit hidung aku.. Nak je aku kasi haiyarkkk dush dush..!!!




Gendut sorang je yang mandi.. Nampak tak budak perempuan gemuk kat atas tu..?? Ala, yang diri tengah-tengah..


Ye. Tu bukan adik aku tau. HAHAHAHAHAHA.. Mak aku cakap, entah anak sapa entah.. Tertukar masa kat spital.. Ngeh ngeh ngeh..


Gendut tembam mana pun, tetap kak Iya cayang tau.. hahahaha (amik hati balik)


Kalau mandi bawah-bawah, memangla akan kene bekas kencing berak orang semua kan, jadi weollss gerak naik atas sikit, sebab air nya warna hijau..!! Yeark..! memang potong habis..


Naik je atas sikit, rupanya ada tempat khas untuk budak-budak.. Ade gelongsor lagi.


Aku adalah jerit-jerit tak kasik gendut naik tau.. Bukan apa, kang terpatah dua kang. Dia tu kan jenis 'kenderaan berat ikut kiri', hak hak hak


Then, kat atas tu pulak untuk orang dewasa...Dan ramai gila abang-abang yang stylo.. Lepas mandi, hisap rokok kepul-kepul, macho macho.. Masing-masing pakat usha anak dara tengah mandi kan, entah mana yang ditengok nya, wallahuallam..


Eh nak mandilah..! (tetiba. hehehe)




Punya alim aku... Kalau tak ni, heiii, mahu aku cabut semua tinggal spender aje, terus gedebushh..!!


Pak kal dah besar, ku tahan je.. Ku tahan ni...!! Kalau xde sesapa mandi, memang la kan, Terus aku feeling, AKU LAH DUYUNG BOGEL..


Sekian..



0 comments:

Post a Comment

 

BeLoG CiK BuYuNg Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review