Wednesday, December 29, 2010

Penuh Dengan 'Hehehehe' Part 2

at Wednesday, December 29, 2010
Reactions: 
ni je gmbr yg terbaik. hoho.. sile tag kwn2 len keyh ;))
entri coming soon sbb byk g,br nk edit.. hehe :P
rajin2 tagged sendiri.. huhu
boleh copy n paste. pahtu edit kat photoshop sbb sy dop reti nk edit2.hahaha :))



Setelah membaca sepintas lalu aya-ayat diatas, dan aku telah OH MY GOD...!!!!!!


Ni lagi satu ayat yang penuh dengan 'hehehehe'. Cerita benar ye ni uollss.. Saje aku copy bulat-bulat, biar ade kesedaran sivik sikit..

SAPE ADE PETROL DAN MANCIS...??????

Aku nak bunuh diri...!!!

Erghh..!!! Pantang betul aku.. Emosi kau ada satu je ke ???? Kau nak aku betulkan emosi kau ke ??? Meh aku ajar, macam mana nak rasa konfius, nak rasa terkejut, nak rasa takot, nak rasa sedih..!! Dan jugak, NAK RASA BUNUH DIRI...!!

0 comments:

Post a Comment

 

BeLoG CiK BuYuNg Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review