Wednesday, December 8, 2010

Kondom

at Wednesday, December 08, 2010



Satu malam tu, aku ber YM dengan Mr A... Mamat tu kan kalau sehari tak bergurau kasar, memang tak sah, suka benar buat badan aku jadi hijau. Nak tau apa yang berlaku..?? So berikut adalah perbualan kami

p/s: weollss bercakap dalam longat terengganu

Kawe = saya
Deme / Boh = awak


Mr A: Kawe kedekut

Sexy Gurl: Tahu..sejak 10 bulan lepas lagi tau doh


Mr A: Hehehe

Sexy Gurl: Kalau deme pemuroh kan, lama doh deme bagi tajaan ke spa selama setahun ke kawe. Kawe ingt lagi, dulu deme kate kawe nok saing dengan deme sebab pitih deme setambun. sebab tu deme kedekut kan

Mr A: Deme nikoh dengan Fahrin Ahmad dlu ah. Deme kte ah kawe kedekut 40 kli

Sexy Gurl: Pahtu jadi sungguh ??

Mr A: Yup

Sexy Gurl: Tak tak tak..nanti deme cancelkan hadiah honeymoon kawe ke Bali kalau kawe dapat nikoh dengan Fahrin Ahmad.. Tak nak ohhh...

Mr A: Tu Kalau deme nikoh dengan Fahrin Ahmad

Sexy Gurl: Boh, kalau nikoh dengan org lain, xdok?

Mr A: xdok..

Sexy Gurl: Kawe kan saing baik deme..boleh laaaa.. (sambil kenyit mata + buat muka manja) bolehlaaaaaa...

Mr A: Tak aci boh. Tawaran dtutup doh

Sexy Gurl: Dah tu, klo kawe nikoh, deme tak mboh datang ke ??

Mr A: Kalau kawe blik, kawe pergi ah. Deme nok nikoh bile ?

Sexy Gurl: hahahaha.... nganjing weh tanye kawe nikoh bile. Dah tu, klo deme datang, xkan bawak perut je ???

Mr A: Kawe bawak ah hadioh

Sexy Gurl: Hadioh mende boh..?


Mr A: KONDOM SE...! hahahaha

Sexy Gurl: *&%%*@ .....!!!




Mendapat je makian free dari aku. Tak munasabah betul hadiah kawin dia tuh.. xpe xpe, aku sure dia yang akan kawin dulu, aku akan kasi free kondom pelbagai jenis, pelbagai perisa.. Gunala sampai lebam..!!!


Uolsss tengok la.. Mana tak tekanan darah aku naik kan.. Satu hari aku kiok sebab darah tinggi nanti, memang aku akan buru lelaki bangla ini..


0 comments:

Post a Comment

 

BeLoG CiK BuYuNg Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review