Monday, December 6, 2010

Aku Masuk Hostel

at Monday, December 06, 2010
Seperti yang aku janjikan, meh aku kasi tayang macam mana rupe hostel aku...


Beza oh macam tempat aku belajar masa degree dulu.. Ala, kat mana lagi kalau bukan dekat tutttt..!!!


Hahahaha..saja tak mahu cakap, sebab aku nak ngumpat pasal bilik hostel aku dulu..


Beza benar dengan apa yang bilik tempat aku sekarang..


Dari segi saiz la paling ketara, asrama dulu serius macam 'bilik termenung' atau jamban la senang kata kan..dahlan jamban, pastu muat pulak 4 orang, dan bernasib baik, 3 orang pelajar lain tergolong dikalangan manusia bilis..kecuali aku, aku golongan remaja badak..hehehe


Luas wooo bilik aku, ko nak buat acara lari berganti-ganti pun no hal, cakap je berapa meter ko nak lari kan... Dan yang penting, 2 ORANG SAJORK...!!!!


Memang puas hati. Pertama kali bukak pintu bilik ni, memang aku melopong.. Ni ke bilik aku..?? Kelas gile nok... Well, takla kelas mana, tapi better la dari yang dulu. Kalau yang dulu, nak jalan pun, cium-cium bontot dulu baru boleh lepas.. Kalau malang lagi, boleh tersangkut breast ko pada palang katil... SAKIITTTTT...!!! (tetibe rasa ngilu..hehehe)



Inilah katil aku.. Punya bersepah..! Eh ni waktu baru sampai tau.. Standard ah gini..Ececea, dan dan standard, kite tgok nanti katil cik buyung seminggu selepas sekarang ni.. Agaknya, bayang cadar pun tak nampak kan..



Sampai-sampai je, bende pertama yang aku bukak, ialah, LAPTOP..!! Tangan sudah parkinson bila tak online 2 hari.. Dan nak tengok kalau-kalau ade wifi.. Eh eh..! ada wifi la..hehehe..Sila jeles.. Korang ade ? korang takdeeeeee... Bilik dulu pun tak sekencang ni, nak pakai wifi pun kene turun cafe, itupun bukan yang free, berbayar.. Apa daaa..


Kat sini ko nak online 24 jam pun, xde sapa marah aku cakap kooo..jeles x, jeles x..??? (sambil kembang hidung, muka kasi berlagak)



Since aku tak bawak banyak barang gerobok besi yang setoek ni pun, muat dah nak sumbat semua barang aku.. yang besar-besar tu terpaksa selit-selit kat tepi..Ada yang letak bawah katil. Malas punya pasal, susun baju ikut dan je..ala, nanti nak pakai jugak esok-esok.. hehehe baikkk punya cover.


Aku yang sedang mengemas.. Baiikkk punya berlakon kan.. Malam tu aku tak berapa boleh nak tido sangat.. Maklumlah, aku ni kan macam opah-opah sikit. Risau mikirkan ayam itik dalam reban tu.. Entah makan ke tidak ke.. Entah-entah dah di baham dek rimau ke, ular ke.. hehehehe


Dan ini pulak, aku kasi show off sekitar kawasan kolej tempat aku kursus ni..Cantik tau.. Ada kolam ikan kat tengah-tengah perpustakaan, memang layan je kan.. Kot la, ko tetiba gedik nak jadi duyung terlampau, pun boleyyy... Lepas tu kene sepak le..hahahaha


Macam ada yang kurang la ayat aku kali ni.
Hurm, apa ek...





EH..!! AKU KURUS LA..!!!

hohohohoho..


Kalau cik buyung meletakkan gambar yang xde kaitan dengan tajuk, tentu seperti pepatah 'ada timun disebalik laksa kan'.. Tak gitu uollss ??

Overall, kolej ni memang best gila, dan besar, terpaksa menapak hari-hari pakai heels.. pemandangan pun memang cukup wallaweiii.. Yang tak syoknya kan, terlalu ramai warga asing.. Seperti melawat Afrika secara percuma.

Erghh..!! Mak rase tak secure nokss.. kalau ade yang hensem tu, automatik la, aku akan macam buat iklan Safi Rania disitu, cuba kalau yang muka macam perogol..??? Terus seperti rasa didalam drama Gerak Khas. KAMU..!! ANGKAT TANGAN DAN JANGAN BERGERAK..!!


0 comments:

Post a Comment

 

BeLoG CiK BuYuNg Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review