Friday, December 31, 2010

Entry Terakhir 2010

at Friday, December 31, 2010
Reactions: 
Wah..!! Nak masuk tahun baru la uoll 2 jam lagi. Dan aku di malam tahun adalah sangat cantik.

Sangat semangat yaww nak tengok konsert.. Tu pun kalau tak hujan la, kalau hujan, nangissss..!

Aku adalah tak suka tahun baru.. kerana


1. Umur meningkat..!!!! tsk tsk tsk. I love to be a sweet 16 girl..huhuhu.. Sila muntah..!

2. Takde boiprennnn..!!! Lagi dasyat yawww..

3. Azam tahun lepas untuk memikat hati Mr A belum tercapai.. hahahaha (mati aku kalau dia baca ni)

4. Kene bina azam baru iaitu memikat hati Mr A sekali lagi.. kihkihkih...

5. Tahun depan, makin banyak persoalan dari cik Kiah dan cik Joyah. "BILA NAK KAWIN..?"

6. Makin banyak tengok member-member kawin.. Sakit hati oh..! Tak boleh ke tunggu aku lepas dulu...??? Ni tak, gatai nak menikoh.

7. Semestinya, yang terakhir, masuk tahun baru, AKU MAKIN CANTIK..!!!! hahahaha. Ni korang la yang tak suka, bukan aku. Ni bukan aku yang tulis, tangan aku jalan sendiri..dah tahan-tahan dah xnak kasi tulis ayat tu, tapi kebenaran pasti terbukti.. hikhikhik. Lempang..!


SELAMAT TAHUN BARU UOLSSS..!!!

Semoga azam korang untuk mendapat jodoh yang mengancam berjaya.. muahahahaha


0 comments:

Post a Comment

 

BeLoG CiK BuYuNg Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review