Saturday, January 1, 2011

Di Pagi Tahun Baru, Aku Telah...

at Saturday, January 01, 2011
TERKEJUT...!!!! Minachi itu sudah tag gambar ini di FB..!! grrrrrr..Yang tak cantik, kemain laju lagi nak expose, yang cantik terus private & confidential.. cet...!!!







Aku selalu di sabotaj oleh perempuan kurang cantik, dan PERASAN CANTIK itu... tsk tsk tsk


Terasa nak teguk racun je lepas tengok gambar ni... Angle tak mengancam betul la... Kalau posisi amik gambar adalah betul, aku lah bidadari of the year...huhuhu..kasi sula sikit...!!!


Mesti uolsss tertanya-tanya, apa ke jadahnya cik buyung tengah buat tu, beriye-iye bercakap serupa tengah mempertahankan harga minyak..??? huhuhu. Tak pun gaya ketua wanita UMNO yang cube menghalang keganasan sexual.. Serius tak sesuai.


Well, aku tengah buat presentation untuk majalah, yang konon-konon weoll terbitkan sendiri.. So, aku sebagai MARKETING MANAGER, ulang balik, MARKETING MANAGER ye, kene present strategi pemasaran.. Bila kenang-kenang balik, hell je jawatan aku tu.. huhuhu, orang gila pun takkan percaya, ni kan aku.. ye dok..???


Takut kooo nak present, sebab bukan dalam kelas, dalam auditorium ok...!!! AUDITORIUM..!!! Apasal tak arrange kat Istana Budaya je kan, senang aku nak bunuh diri.. tsk tsk tsk.. Well, nasib baik diorang kata ok, ade semangat, sampai ada yang kata, 'Fa, aku naik semput fa dengar ko bercakap.' Adakah itu pujian atau kutukan tidak membina..??? Idakla teman tahu..


2 comments:

Anonymous said...

mcm wanita umno ko nyah..bkn main aku tgk ko bg ceramah

Fariha said...

hahahaha dengan baju merahnya...gila betol time ni

Post a Comment

 

BeLoG CiK BuYuNg Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review