Monday, January 31, 2011

Nama Baru...

at Monday, January 31, 2011
Reactions: 

Alkisahnya aku mendapat nama baru uollsss.. kelas gituwww.. meh aku kasi story..

Hari ni, macam biasa, habis je kelas, aku pergi minum petang dekat cafe.. Minum-minum, borak-borak, gosip-gosip, cerita skandal orang tu, skandal orang ni.. Sugardaddy pempuan ini, sugarmummy lelaki itu... hikhikhik... Best kot bergosip hal skandal orang, artiss sangat..


Lepas minum-minum tu, laju-laju berlari ke bus stop sebab nak kejar bas. Keluar je cafe, hambek ko, dari jauh boleh nampak bas. Apalagi, berlari mengangkat kain la sambil lambai-lambai tangan. Boleh bayangkan..??? Sila jangan... sangatla seperti lambaian ratu seorang yenna jual kacang putih. Oh hell je...


Naik-naik je, pakcik yang tersangat la ramah dengan kami, tegur aku, 'Hai makwe ku..~'... Ok fine, aku tahu sebijik macam HAI seorang sugardaddy kepada anak ayam nye... Dan aku tak suke... YEARKKKK...!!


Eh eh pakcik ni, lelebih pulak ye, ade jugak yang makan tong letak duit syiling ni. Keras pun keras, bosar pun bosar...


Aku hulur duit seringgit, terus ke belakang, malu kot... Ramai gila orang, budak-budak sekolah jangan cerita la kan.. Budak sekarang ni dah pandai koo, Nampak perempuan lelaki mesra sikit, mula la sosek sosek, eh kakak tu dengan pakcik tu la, skandal ke diorang, mesti kene sponsor ni... Kooooo mulut, macam stokin kepam doploh tahun kot..


Selalunya pakcik ni akan tunggu budak-budak kelas aku, sebab pakcik ni memang baik, dah kumpul semue, baru gerak ke asrama.. Sementara tunggu tu, budak-budak yang dekat dengan driver, borak-borak la dengan pakcik ni.. tetiba kan, diorang gelak-gelak, pastu pandang muka aku... Dalam hati, kenapa pulak la ni...


Pastu ade sorang member aku ni pun bersuara...


' Fa, pakcik tu panggil fa PEAH...!'


PEAH kooooo... Ada muka kak Peah ke aku ni kan... PEAH pun PEAH la pakcik... Asalkan bukan PEOT. Well, Peah dan Farehah memang la dah nak sama, tapi boleh terjun bangunan ko kalau satu bas tu panggil aku PEAH. Ok lah, kak PEAH ko nak tidur ni, abang Peah ko tu asyik buat perangai pulak sejak akhir-akhir ni... Nak cari pakwe baru dalam mimpi...


Dalam mimpi: Hai, saya Erra, boleh berkenalan... hahahaha


0 comments:

Post a Comment

 

BeLoG CiK BuYuNg Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review