Sunday, January 16, 2011

Dah Tak Boleh Gedik-Gedik

at Sunday, January 16, 2011

Nangis dulu ok.. Tsk tsk tsk.. Selama ni aku menyanjungi lelaki kacak di dalam blog. Setat hari ni, no puji-puji, no lambung-lambung, betapa kacaknya mamat itu. Sudah ada yang memerhati. Sudah ada yang menyiasat. Siap ada kanta lagi tau. Huwaaaaaa... Acik tak suka..!


Aku sudah mendapat perlian dari seseorang yang .. er special, er istimewa, er tersayang, dan errr ape-ape jelah kan.. Malu sebenarnye. Gedik pun iye. Hik hik hik.. Lempang..!


Ingat tak entri aku pasal Dia Sangat Gentleman tu. Ade kan.. Bukan main melambung lagi aku puji sampai pluto nuh. Hensem la, kacak la. Eh tapi memang kacak ok.. Tadi semasa si ehem ehem nak hantar aku pulang ke asrama, selepas puas ber ehem-ehem (hikhikhik.. Gatai), dia tanya aku...


"Mama (lempang sekali), macam mana mamat ensem yang dekat dalam bas tu..??"

"Mamat ensem yang mana pulak ni papa (lempang 2 kali..!)"


Aku terpikir-pikir... Ape kene la pulak dengan pakcik ni, tetiba pulak kan. Mamat hensem mana ni ?? Aku tak pernah date dengan mana-mana lelaki (wah statement, memang bisa..hahahah)..


"Ala, yang mama cerita tolak-tolak makcik, amik-amik gambar, ensem papa tengok, dapat no telefon..?"


Dalam hati aku, ah sudah... Takkan dia baca kot kan.. Dia tak tahu aku ada blog uollss. Sebab, dalam blog boleh nakal-nakal tanpa pengetahuan dia.. Depan-depan senang pecah lobang. Dia dah sengih-sengih kambing, muka aku dah warna pink, malu-malu babu fesh.. Hahahaha..


"Papa baca ek...???"


Dia sengih lagi, tanda iye la tu kan..


"Papa jahat oh..! Papa marah ke..?"


Nak tahu apa die jawab..?? Aku ingat cemburu ke apa..


" Tak, papa tak marah, normal la tu, bila pakwe takde kat sebelah, nampak lelaki hensem, memuji-muji dalam hati..., Macam tu jugak dengan lelaki. Ternampak awek cun sikit, mesti memuji-muji, nak-nak awek xde kat sebelah. Dapat no telefon tak..? Sapa nama die Ma..?


Agak menusuk di hati la ayat dia tu kan.. Huhuhuhu..


"Jadi, kalau mama takde kat sebelah, papa puji-puji awek lain la..?"


Dia geleng-geleng..

Elehhhh..! Budget je tuh kan.. Kot la nampak yang lagi gebu sikit dari aku, menitik -nitik air liur..

Kesimpulannya, no puji-puji lelaki kacak after this.. kene behave uollss.. Susah nanti kalau ada yang merajuk.. Nak-nak kalau merajuk time dinner.. Rugi-rugi.. Wakakakaka. Lepas ni nak puji dia sorang je, mana tau, lembut hati dia nak bagi gelang emas sebesar rantai tambat kapal tu ke. La la la la ~



p/s: Ada yang muntah dengar adegan papa mama ni..?? Hik hik hik... Ok what, sebelum ni decide nak panggil baby tau.. Hahahaha.. Berkapan lah engkau disitu..

4 comments:

Anonymous said...

aww papa.. mama.. bby lapar la.hik3

Fariha said...

ni mesti mummy shrek sedang membuat onar ni..shuh shuh..!

Anonymous said...

beby lapr makan megy er???haha..kasi gebu2 er...

Fariha said...

menganjing orang no 1 mu... aku teeaa baru tahu..hak hak hak

Post a Comment

 

BeLoG CiK BuYuNg Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review