Wednesday, January 26, 2011

Esok Erra Fazira Pergi Raub Yaww..!!

at Wednesday, January 26, 2011

Erra Fazira la ko sana.. Bagai kondo dan setinggan bezanya kan.. Hahahah. Apebendebala perumpamana aku ni. Akhirnya, habis sudah seksa duduk dalam kelas pandang dinding.. Kalau dinding tu ade mulut, berbaldi-baldi dah muntah tengok wajah aku yang secara tak sengaja ayu melampau ini.. hahahaha..


Hari ni masing-masing semangat.. memilih baju yang terbaik. Kasut pun polish baikkkk punya, sampai boleh nampak la silauan gigi dari senyuman korang yang baby-baby fesh itu. Kalau pergi kelas selekeh, dengan gaya macam company baru lingkup, gaya bos baru lepas merogol secretary, takpe, no hal, xde sape nak ngurat..


Esok sape-sape yang diri sebelah aku, jangan komplen tau aku bau pasar malam jalan TAR ke, bau SOGO ke.. Terlalu murahhhh.. Hik hik hik. Serba baru uollss.. Belasah je la labu, asalkan ko tak cakap aku bau Lorong Haji Taib sudah..


Well, nak tido lah..gadis cantik memerlukan beauty sleep ni.. ceaaa, budget betul la kak Erra ni.. hahahaha


0 comments:

Post a Comment

 

BeLoG CiK BuYuNg Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review