Saturday, January 29, 2011

Sentap Kuasa Soploh

at Saturday, January 29, 2011
Reactions: 
Semalam, boleh tak abah ko tu, beriya-iya nak ajak mak ko ni keluar, sampai ke sudah tak keluar.. Dia boleh bantai tidur kroh kroh kroh.. Mak ko ni pun apa lagi, sentap la sampai di saat ini.. Menangis-nangis ha dek abah kau tu


Kelam kabut bapak ko memujuk... Dia tak tahu, mak ko ni ada kuasa kungtau.. Angin puting beliung kalau suka mungkiri janji..


Kejap lagi tahu la nasib abah ko tu, emak eh dah siap sedia dengan gerakan silat king kong kuasa padu..


Haih, susah becinto dengan orang tuo ni... Emak ko ni suke beno la melalak dalam karoke, bapak ko tu pulak, budget suara Arron Kwok, letak la pisau kat leher pun, tak keluarnye suara tu.. Mahal katanya. Nak buek camno, bapak ko tu ha, tahunya makan makan makan... Kejap lagi keluar la anak sekor dari perut tu.. Omak eh pun naik debab ni ha..


Mood Omak : Merajuksentap kuasa soploh
Mood Bapak : Mencari idea memujuk omak eh yang cun macam kak erra malam ni.. Kalau tak... Awas...!!!

0 comments:

Post a Comment

 

BeLoG CiK BuYuNg Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review