Monday, January 10, 2011

Dah la gemuk...

at Monday, January 10, 2011
Sambung. Dahla gemuk..!!! Perangai macam tutttttt... macam teeeettttt... macam totttttt..!!! Aku benci mamalia dugung itu, bajet macam bagus je kan. Kalau berjalan, muka tak boleh blah langsung, kemain mendada macam artis.. Hey, yang kau tunjuk tu bukan dada ye, itu lemak..!


Dah lama aku nak cerita, tapi aku pendaaaammm je, ni baru terluah. Kisah perempuan gemuk, yang aku terpaksa pandang HARI_HARI.. HARI-HARI ye..! Tiap kali tunggu bas, terpaksa pandang muka dia.. Kalau uolls nak tau, dugong ni, super duper sombong ok..!! Aku benci.. Muka agak sial sikit la.. Aku pernah senyum kat dia, tapi dia boleh buat muka celaka depan aku. Perggh..!! Sejak hari tu, aku dah mark ikan paus itu. Pempuan ni sangat menjengkelkan ok. Padan la kau takde kawan kan.


Kawan aku pernah cerita, masa nak naik bas, budak tu tolak kawan aku ok.. Kau tahu, dah la die tu GEMUK, pastu die pergi tolak kawan aku, kawan aku tu, kalau ko tiup pun, boleh sampai obersea. Ini kan pulak di sondol oleh ikan paus. Panas je la kawan aku tu, tau la nak cepat kan, tapi agak-agak la nak tolak. Kalau badan ko tu seslim nasha aziz takpe jugak. Daaa...! Saiz kau dah padan nak masuk Biggest Looser ok.


Minggu lepas tak silap aku, masa tengah tunggu bas Kat Bus Stop. Masa tu lama jugak la nak tunggu bas tu sampai. Ada seorang driver ni, pakcik la kiranya, memang peramah orangnya, suka buat lawak. Dia suka buat lawak bukak pintu lambat-lambat kalau kalau dia tengok kami ni nak naik. Weoll tak kisah mana la, sebab pakcik kannn.. Hormat uollss.. Masa tunggu bas tu, pakcik ni la yang jadi driver, jadi sampai-sampai je bas tu depan kitorang, die buat la main-main tak nak bukak pintu bas.


Kau tahu, apa budak gemuk a.k.a belon udara tu cakap..???



"Pakcik, bukakla..!! Erggh erghh..!"



Kurang ajar tak..?? Mana adab ko pempuan..?? Kau sedar tak, badan kau tu gemuk, xde jantan nak, lepas tu perangai ko tott tett tuttt..?? Ko perasan tak..??? Dengan orang tua pun, ko tak hormat. Orang kata, biar muka x cantik, biar badan tak solid, biar muka ko parut-parut, tapi, orang semua suka kawan dengan kau.. Ni tak, belon panas tu pun aku rase lagi sejuk dari baran kau tu..!! Apasal kau nak marah..??? Penat menanggung lemak..???

2 comments:

Anonymous said...

terbaik..."penat menanggung lemak" :)

Fariha said...

hahahahaha...

Post a Comment

 

BeLoG CiK BuYuNg Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review