Monday, January 24, 2011

Bershopping Sampai Lebam

at Monday, January 24, 2011
No no no... Bukan bershopping sampai lebam. Bershopping sampai tembam ok.. Mana taknya, sambil jalan, sambil makan, jalan 50 meter, makan 1 kilometer... Jalan 10 meter, makan 2 kilometer..wakakaka.



Pada hari sabtu yang lepas, seorang anak dara yang cun tak hengat, bersama 3 orang mak dara kopi janda (hik hik hik) telah mengambil keputusan berjalan-jalan, sambil membeli belah. Gitu kan... Destinasi adalah SOGO uollsss... Tetiba dompet cik buyung tak bocor pulak kan minggu ni.. hik hik hik, elaun sudah masuk uollss.. Kalau tak, bosar lobang dompet eh...!! Bocor memanjang...

Minggu ni kalau nak aku tabur duit dari atas KLCC nuh tu pun aku sanggup.. Kecik punya hal la.. Hahaha..berlagak betul, kang Allah koyak kan terus poket ni, boleh jadi kingkong aku kat puncak KLCC.. Syukur syukur...



Eceh...! Ayunya.. Mama sape la ni.. Hahahaha.. Pitammm..

Mula-mula plan nak tengok wayang tau, tapi tetibe tukar plan, sebab bile pikir-pikir, baik membeli dari awal.. Nak nak Sogo tengah buat jualan kingkong kan.. harus serbu..Sape tak pergi rugi wei... Untuk wanita yang memang tersangat pantang nampak tanda %, harus pergi ye.. Waktu macam ni, janganla ko cari pasal, merajuk ke bergaduh dengn laki masing-masing.. Rugi tak rugi... Raya cina, raya pose, tahun baru, anniversarry perkahwinan, adalah antara majlis-majlis yang diharamkan korang buat drama sentap dengan laki.. Kalau nak gaduh, lepas impian korang untuk licinkan Sogo dengan gaji laki, yang tu ok... hahahaha..



Pagi-pagi, gigih bangun pukul 10, siap-siap, cukur ape yang patut (hik hik hik), tebas apa yang perlu, terus zaassss amik teksi. Kami, gadis-gadis yang cantik, naik LRT saja.. Bila jumpa LRT, macam nak nangis. Macam bercinta kata ko. Dah sebulan lebih tak jumpa cik LRT.. Drama sangaattt...



Yeay sudah sampai... Ini adalah first time datang shopping kat sini.. Dan pertama kali jejak sini.. harus macam drama hindustan aku.. Kene pecah kelapa bagai.. Perasmian katanya... Huhuhu




Kami perempuan yang berperut seperti tangki minyak tongkang vietnam, kene cari makan dulu. Dan mereka-mereka terpaksa melayan kerenah aku kempunan aku makan sizzling.. Masing-masing muka pasrah tak rela je kan.. Nak sizzling nak sizzling..! (Kalau dengan papa buat perangai begini, mesti dah kene kene jeling, apehalkopempuan..! hahahaha)




Aku makan mee sizzling keras...! Urghhh...die punye keras tu, ko boleh pakai buat gantung diri kat kipas tu, leher ko patah, tali ko tak putus.. Serius..! Mee cap apa ko bagi makan ni ha..?? Mesti cap Thong Ah Yap ni...



Lepas je makan, berdesup cari port untuk shopping.. Sebut je penjuru mana aku tak pergi, tingkat mana aku tak serang. Seperti hilang kawalan ok. Tangan kiri, pegang seluar dekat bahagian ni, tangan kanan pegang baju kat bahagian sebelahnya. Sebolehnya kan xnak orang kebas..


Kalau ade yang dah pegang baju yang aku nak amik tu, zassss mendapatlah jelingan maha padu dari aku...! Ko pehal pempuan..! Gituwww.. Wanita ni, nak tengok perangai sebenar, mudah je.. Time sale, pecah la tembelang, macam aku..!! Hahaha.. Take not ya wahai lelaki.. Eh tapi i romantik tau, cume waktu sale je, i manja-manja garang sikit.. Cea... up up..!



Tak cukup dalam Sogo, terus shopping ke Jalan Tar pulak...kat sini, memang lagi nauzubillah, betul-betul menduga kesabaran kata ko.. Aku tak pernah jejak pun sini, dan barang-barang die, murah ok... Ada satu kedai aku masuk tu, semua baju harga RM25. Semua ye..!! Tak kira ko nak baju macam mana pun.. Yang tudung pulak jangan cerita la, murah sangat.. Aku beli selendang, 2 helai 15 hingit.. Mana nak dapek dalam dunia ni ha..! Jalan TAR sahaja.. Cea..tetiba nak mempromote...



Kami shopping tak banyak mana pun..Kira ok la kan kalau shopping sampai senget bahu... Kalau yang maksimum tu, sampai kengkang-kengkang kot naik tangga LRT tu.. hahaha.. Cover beb cover... Padahal sampai bilik, longgar-longgar kepala lutut.. nak capai katil pun macam orang mintak nyawa, mintak nyawa..~





Berehat sebentar bersama gadis cantik dan dayang-dayangnye.. hahaha.. Eh, dayang minachi la paling over senyum... Kemain lagi ek buat muka ayu, kita tahu la kamu tu, suka buat muka tagih jodoh. Wakakakaka




Penat sudah, masa untuk balik.. Masa tengah duduk ni, sempat ok beberapa muka budak tak boleh nak up tegur, 'Ni nak pergi mana ni...~' Budget kami minah indon yang xde tempat tinggal... Hamlau punya langsuir. Hello, aku duduk penthouse tau.. Kau ade..??? Daaa~



0 comments:

Post a Comment

 

BeLoG CiK BuYuNg Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review