Tuesday, January 11, 2011

Debaran $$

at Tuesday, January 11, 2011

Debar tak, debar tak..???

Bukan debaran menunggu di pinang orang, tapi debaran menunggu 12 January 2011.. DUIT MASUK WEI... Aku dah terbau-bau kewangian abang-abang bank yang akan luluskan duit student BeST.. Dan muka-muka kakak-kakak Biotech-Corp cantik yang muram, di saat menunggu tarikh ini..


Lama kot tunggu ni. Kalau la duit masuk esok, hari Khamis, semua masuk kelas bau kedai je ok.. Dah takde dah bau stokin kepam. Semua baru. Takde dah tengok baju lusuh, semua pakai baju yang belum tanggal tag harga, nak tunjuk 'Baju aku beli kat Sogo weii, ko kat masjid India je.. Xde kelassss... Hahahaha'

Kalau yang lelaki, kasut bau wangi je kan, maklumlah, sebelum ni nak beli sabun basuh stokin pun, nangis dulu. Yang perempuan pulak, part mana yang tak bahu kedai. Atas bawah. Kat kepala, bau KLCC, kat tangan bau Pavillion, kat peha bau Times Square, kat kaki bau I-Setan.. Ko nak mana lagi, yang dalam-dalam tu, bau Victoria Secret. Jangan main-main kooo.


Dan malam esok, aku sure, MacD depan hostel tu, dah jadi macam kedai mamak je.. hek elehhh.. gituw kan. Nak datang pun, x payah pikir, dompet aku bocor tak ek minggu ni,. Takpun dalam kepala dah berkira-kira, tadi siang duit 50 sen ade 5 keping, 20 sen ade sepoloh keping, duit kertas seringgit ade 5 keping, dah bayar itu ini, eh cukup makan MacD ni. Hari kamis ni, xde dah, kasi terjah aje kan..


Aku jamin, tepat pukul 9 esok, masing-masing xde dalam kelas, berderet beratur kat ATM tu, takpun, yang malas nak tengok, cari muka aku, 'Fa, duit dah masuk ???' Apa ko ingat muka aku kaunter pertanyaan baki ke..???


Apa-apa hal pun uollss-uollss yang berkenaan, sabar ye.. Esok malam kasi terjah itu JJ ke, Sogo ke, nak up lagi Pavillion ke, sapa pakai baju buruk hari Khamis, kite kasi ketawa.. Muahahaha.. Sekali aku.. Nangisssssss...


p/s: Jom pi Pavi.. Cikai-cikai pun the Curve la.. Ceaaaah


2 comments:

Unknown said...

humang aiiiihhh....

Dpt duit tu...ape lg..blanje la...hehehe....secret recipe bleh kut...

Fariha said...

hehehe..haippp xleh

Post a Comment

 

BeLoG CiK BuYuNg Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review