Tuesday, January 25, 2011

Ragam Papa & Mama

at Tuesday, January 25, 2011
Reactions: 
Tengah seronok melayan fb pada jam 7 petang, sambil-sambil tunggu papa pulang dari kerje. Eceh...budget isteri tersolehah kan..


Tett tett tett tett..!

Mesej masuk ke telephone.. Bila tengok nama penghantar, senyum sampai ke telinga sebelah lagi... huhuhuhu..


Mama, tengah buat apa..?

Ma tengah baring-baring, papa dah balik kerja..? Dah mandi..?? (motip tanya dah mandi..? hihihi gatal terlebih)

Belum, papa tengah rehat ni, penat sangat kerje tadi

Papa ari ni kerje dekat area mana..?? Sakit lagi belakang papa tu..?? Rindunya kat cayang mama sorang ni... (Sila lempang..! hahahaha)

Tadi papa pergi dekat area atas sikit sebelum Nilai. Dekat area Bangi. Nak balik tu singgah dekat Bukit Jelutong. Dah dua hari mama, rezeki papa murah sangat.. Dah dua hari sale, dapat RM 700

Baru dua hari kan papa, kalau seminggu..?? Ni yang nak manja dengan papa lebih sikit minggu ni... I love uuuuuu..


Ko nak tahu ape pakcik ko yang kacak bergaya tu balas..???



ZZZZZZZ.......


Boleh dia bantai tidur...???? Pasrah aje dapat boyfriend macam ni.. Takpe takpe..

Ade Kehepsi, ade pizahat,
Jumpa nanti, leher mu ku kerat..!


0 comments:

Post a Comment

 

BeLoG CiK BuYuNg Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review