Monday, December 13, 2010

Baru Aku Tahu...

at Monday, December 13, 2010
Reactions: 
Selama ni, aku asyik terfikir macam mana nak naikkan traffic atau bilangan pembaca blog aku, supaya aku jadi cepat kaya...hahahaha... Yela, aku tak tahu korang ni suka baca cerita yang mana, karang aku buat entri tentang qiamulail, korang kata aku buat tebiat, aku buat entri lawak, korang tak ketawa, aku buat entri hidup aku, x sampai ayat kedua, korang tutup dah.


Dan aku telah membuat analisa tentang entry-entry yang selalu uollss klik... Jadi aku publish cerita yang pelbagai tiap hari, nak tengok macam mana reaksi uollss. Hari Jumaat Sabtu Ahad, memang readers kurang gile la. Nak tahu entry ape yang membuat aku kaya untuk hari yang aku mendapat readers paling ramai ???


Untuk sekian kali nya traffix pembaca aku mencanak paling tinggi dalam sejarah bila aku buat entri KONDOM tu.. wah wah korang...! Tak sangka ek, dalam diam, meminati cerite kondom tu. Kalau la, aku bleh dapat tahu sape yang klik tu, memang aku bahan korang setahun.. Memang jenglot tau korang ni. Jadi korang suka entri lucah-lucah la ek...!!! Ooo, pandai ye nak sorok..


Ada satu lagi entry, yang bila aku publish dalam FB, dalam satu minit, ade 5 orang readers sekaligus, yang ni pun bukti perangai hantu korang. Iaitu entri Woman Loves Phornography tu. Tak sampai 5 minit aku publish, beratur readers... Kantoii..!!!! Dan paling mengejutkan, entri ni, aku publish hari Ahad, dimana aku tahu tiap minggu, mesti tak ramai yang akan baca, tapi memang mengejutka la, bila traffic tak putus-putus.. Cissss... uolss ni diam-diam berisi..


Sebelum ni kemain ek korang cakap aku ni selalu buat entri lucah la, apa la, oooo baru aku tahu, korang pun rajin klik..hak hak hak.. Kalau la boleh detect sama ade readers aku yang bace tu jenis haji-haji atau jenis syaitan, mahu aku buat sesi terjahan Buyung di rumah beliau.. Jaga ko..!


2 comments:

mohd razi said...

fa..rasa2nya bukan sbb org nk tau pasal perkara 'kondom' tu..tapi nk tau pe yg fa dah buat dgn 'kondom' tu kut..hahahaha..de betul tak pendapat tu..hahaha

FaRiHa said...

amboi..cover baiiikkk punye..sejak bila pembaca suke membuli balik penulis ni..waaa...!!!! bukan kite tau.bukan kite..kite tak suke kondom2 ni..erk? ye ke?? hahhahaah

Post a Comment

 

BeLoG CiK BuYuNg Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review