Sunday, December 19, 2010

Orang Lelaki Mesti Suke

at Sunday, December 19, 2010


Suka kan.. kan ? kan ? Cet...!! Hamlau punya korang. Tengok sampai air liur menitik segelas penuh.. Takpe takpe, esok aku kasi tazkirah manusia beriman, dengarla sampai lebam..


Elehhh, setakat hal kecik macam ni, aku boleh tau la..


Suka la tu, senyum cecah telinga.. Nak tanya, korang pandang part mana ha ??


Aku orang perempuan, pandang muka je la, dan tengok ade lemak-lemak yang terlebih tu untuk memotivasikan diri.. hahahaha


Lemak itu adalah daya tarikan tau uollss.. Orang lain menari, perut flat je, tiba-tiba yang sorang tu ada extra donut, kotla mesti semua pandang.. Dulu donut aku pun selalu jadi perhatian, lepas tu jadi gelakan.. Aku ikut gelak la, tapi dalam hati dah pasang niat nak santau je. Habis cerite. Hahahaha


Serius, aku paling suka pandang perut pempuan gemuk tu, licin kau... Pempuan tu pakai produk ape ha ?? Kau tampal kulit ke apa sampai xde bekas.. Saiz kau dengan aku lebih kurang sama je.. Mak Esah mana la yang ko jumpa..


Cisss... Aku tercabar..!! Mak Esah aku tak pandai buat kerja..Licin kot perut kau walaupun tiap kali kau gegar-gegar, tiang utama pentas tu seperti dilanggar garuda..


Kalau aku nak menari tarian ni, agak-agak, ada orang datang tak show aku. Hehehe.. Bila Cik Buyung sudah mula berangan, ada baiknya anda undur diri, sebab angan-angan dia ni, melampau lucahnya..


Sila sila.. Bagi laluan perempuan gemuk berangan sekejap..


0 comments:

Post a Comment

 

BeLoG CiK BuYuNg Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review