Tuesday, December 14, 2010

Sapa-Sapa Suka Kucing ??

at Tuesday, December 14, 2010
Reactions: 

video

Video di atas aku rakam beberapa hari lepas kat rumah adik aku.


Aku tak suka kucing gila-gila. Tapi after aku tengok 4 ekor kucing kat rumah adik aku tu, tembam-tembam semuanya. Rasa nak sepak dari tingkat 10 zummmmm jatuh ke bawah... HAHAHAHAHA


Makin comel, makin geram oh rasa, nak pegang, tapi takut mampus pulak binatang ni aku picit..


Baik ko duduk dalam sangkar diam-diam, kot kot la mood aku tengah nak mencampak orang tetiba bertukar aku nak mencampak kucing, mendapat je ko.. Hehehehe


Eh, aku tak sekejam itu uollss.. Aku berhati nurani tapi berjiwa binatang...hahahaha


Kucing yang oren tu suka kejar aku.. Mak tak suka..!! Menjerit-jerit aku. Binatang ni pulak makin aku jerit, makin terkedek-kedek dia lari


Aku mandi pun diskodengnya..! Sebolehnya nak bukak pintu bilik air.. Pastu hulur-hulur kaki nak masuk dalam. Ko ni mesti ada separuh darah keturunan manusia kan.. Skooooodeng je kerjanya..


Gatal ye..!!! Acik cuuuubit nanti...


Sepanjang aku berada kat sana, 4 4 ekor tu, duk tenung aku 24 jam. Aku makan dia tengok, aku chatting dia tengok, aku tidor pun dia tengok..


Sampai aku tanya pada adik aku.. Din, nape kucing-kucing kau asyik tengok aku ni..??

Entah..! Mana aku tahu...

Dengan bangang nya aku buat andaian, Mesti kucing-kucing kau ni tak pernah nampak perempuan cantik kan..?? Hak hak hak hak

Ek eleh..!!! Poyo...


Yang ni la yang asyik kejar aku tu.. Padan muka, kan dah kena kurung..


Masing-masing tembam melampau..


Garangnya..! Lempang nak..???


See..!! Semua tengok aku... aku tak tipu. Mereka tak pernah jumpa perempuan cantik..


10 comments:

mamiemamito said...

gler comel binatang nih..

nadiah said...

kucing oren tu comel lah. gebu jek!!! :P

FaRiHa said...

mamiemamito: kucing parsi tu, mana la tak gebu,..dulu langsung xde bulu, lepas bawe g vet, terus ade bulu.

Kak nad: kak nad nak?? hehehehe. mana tahu, idaman ibu mengandung.tapi kucing gatai..manja terlebih

mamiemamito said...

agak klu dapat kat aku la mau jadi mop buat lap lantai...hahahaha

Fariha said...

mamiemamito: kejam nya kamoo.hahaha

mamiemamito said...

kejam sikit2 jek...

Fariha said...

sikit mende nye sampai nak buat mop lantai..

mamiemamito said...

sikit la tu... klu byk aku dah buat lap menara klcc dah....hahahaha

Fariha said...

jahat giler kamu... binatang yang cumel ini mahu dibuat pengelap klcc

mamiemamito said...

ha yang tu baru la jahat banyak

Post a Comment

 

BeLoG CiK BuYuNg Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review