Tuesday, December 28, 2010

Saya Tidak Ada Bulu Dada

at Tuesday, December 28, 2010
Sedang aku mencari-cari idea untuk update blog, sekali terjumpa gambar-gambar ini.. Cute ohh...!!! Ada yang geli ???? Yang lelaki, tak rasa tercabar ke..??? hehehe.

Fakta Cik Buyung: Setelah perbincangan di buat di antara gadis-gadis, kami tak suka dada yang ber 'ehem-ehem'.

Malu nak cakap ayat penuh...Ehem, kasi lempang laju-laju... Fakta ye..!! So pliz jangan simpan-simpan.. Weoll geli, nanti teringat-ingat sampai ke malam. Kalau la dapat suami macam tu, aku PAKSA ok, kasi tarah..! Macam terasa memeluk mamalia lain...



Bentuk apakah..??? Transformers uollsss... mantap ah..!

Yang ni bentuk bra. Pun I likeeee...!!!! hihihi



Well, aku nak story kat uollss, sebab bila aku tengok bulu bentuk bra ni, aku teringat cerita seseorang.. Agak sensored sikit, tapi...ah..masing-masing dah besar, nak tapis-tapis pun apa guna.. Ye tak..???

Kalau tak nak baca, sila tutup, kalau rasa gatal nak tau, boleh skroll bawah...


Kawan aku ada cerita, kawan dia ni nak kawin. Dan beberapa minggu sebelum tarikh perkawinan, si bakal pengantin ni adelah mengutarakan sebuah permasalahan yang pada dia sangat besar. Sesuatu yang akan memalukan diri dia sendiri pada malam pertama nanti. Jadi si sahabat ni, pelik la, kenapa nak runsing..?? Apa masalahnya..?? Tak ade dara kah..??? hehehehe. (ni aku reka). Si sahabat yang mengambil berat ni pun, bertanya, apa masalah yang besar sangat tu kan. Si bakal pengantin menyatakan yang dia tak normal macam wanita lain. So, apa yang tak normalnya kan..??? Wanita itu cukup sempurna.


Aku tetiba tak nak cerita uollsss.. Boleh..???? Kalau ada yang request, aku akan cerita. Karang ade yang mengata aku membuka aib orang pulak... Well, apa-apa pun apa pun kelemahan kita, anggap itu satu anugerah. Mungkin pada orang lain takde, pada kita, Allah bagi extra pulak...

Bertazkirah pulak aku hari ini.. Eh ada lagi tau gambar bulu dada unik. Tapi, maafla, yang bulu bertocang, xde pulak contoh kat sini..



Terasa malu pulak dengan gambar atas ni, sebab cerita tergantung aku tu, nak sama kes dengan pattern kat atas ni la.. hikhikhik


SUPERMAN..!! Yeah yeah...


Sekian sahaja persembahan dari bulu dada kami..


p/s: hak hak hak.. Macam nak lempang je..


0 comments:

Post a Comment

 

BeLoG CiK BuYuNg Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review