Saturday, December 18, 2010

Update Secara Kilat

at Saturday, December 18, 2010
Reactions: 
Ye, memang kilat habis sebab aku tak sempat siapkan entry untuk hari sabtu.. Ada je uollss cerita aku nak di kepochi, tapi tak sempat sangat..


Maklumlah, sejak mak jadi karier woman kan nok, mak membizi je. Anak ikan mak pun tak sempat nak suap makan. Tu dah merayu-rayu kat luar pagar. Mak kesian nok, tapi kesian lagi hidup mak ni. Badan dah naik tembam ni. Anak ikan mak tu, tau komplennn je bila mak dan menggajah ni.. Mak sentap nok..!!!


Mak Nok Mak Nok..!! Kau nak jadi apa cik buyung ??? MANOK ??? Tenuk pun ok, sesuai dengan muka tembikai kau tu.


Cakap punya cakap kan, lupa pulak nak canang, esok aku nak jalan-jalaaaaannnn~


Jangan jeles uolls.. Kemana ?? Rahsia gitu kan..Entry hari sabtu lepas pun, aku x sempat nak karang..


Ok dah la.. Malas la nak merapu. Eh, mana kilatnya ???


Sebelum aku terlupa.. Tiba-tiba jadi hilang ingatan pulak kan.. NAH...!!!!!!




Tu diiiaaaaaa..! Muka perempuan tak pernah sedar diri. Hahahaha


2 comments:

uMmI NuR aIn said...

fa...
macam tau je gambo tu amek kat mane....ngeh3...

FaRiHa said...

shhh..mu ni kan, kasi pecah lubang je tau ..tak boleh la npak org nak ekk sikit..

Post a Comment

 

BeLoG CiK BuYuNg Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review