Monday, December 27, 2010

Bukan Main Gedik Lagi..!

at Monday, December 27, 2010
Ye, kita ade ratu gedik yang baru, pantang nampak kamera zoom je, lentik bukan main..

Betul uollss, ade sorang tu, mula-mula macam sotong, gaya orang patah pinggang, camera zoom je, zaaaaassssss senyum meleret, part punggung tu la x boleh tahan kan, terus kasi up..! Wah, ko tengah feeling Tyra Bank ke nok ???? Yang aku pulak, eh eh budak ni, ade lagi rupanya yang lagi gedik dari aku...



Well, lagi korang gedik, lagi aku suka bebeh, kite xnak sampai patung tugu negara pun lebih berstyle dari kita. No no no...

Aku memang betul-betul tak tahu mereka ini sama cetak seperti aku. Camwhore...!!! Aku amik gambar pakai camera handphone pun, kembang kempis hidung masing-masing... Kecut-kecut pipi masing-masing.


Aku sedang mencuba untuk menjadikan budak lelaki camwhore tegar seperti budak perempuan. Khas untuk budak lelaki kelas aku, awas kamu..!! aku akan jadikan kamu semua lentik seperti kami.. (erk ???? hehehehe)


Err maksud aku, janganlah lentik sangat, sapa pun nak rasa sepak je kan... lentik yang keras ye anak-anak jantan ku sekalian...




Eh eh, gambar perempuan ni pun ade la.. Ni memang wajib, kalau xde, memang adelah sesuatu di situ kan. Kalau tak ada, sama ada dia dah gemuk, xpun tengah meroyan laki hilang la tu... See, muka manyak heppi, badan masih maintain.. oh 'bahagia' sebenarnye... hehehe
Grrrrrrr !!!!!



p/s: aku tak ade bende nak update sebenarnye. Sampai satu tahap sudah ketandusan idea.. OH TIDAK....!!!!!


0 comments:

Post a Comment

 

BeLoG CiK BuYuNg Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review