Monday, December 6, 2010

Gedik atau Excited ?

at Monday, December 06, 2010

Esok aku nak pergi berjalan...!!!


Oh yeah.. oh yeah.. oh yeah yeah yeah..!!!


Sapa nak ikut..???


Pergi sendirik...!!! Wakakakaka


Harap maaf, perempuan ini sedang mentel melampau ekoran terlalu excited atau terlebih ambil ubat sawan...


Oh nak pergi jenjalan kene charge handphone penuh-penuh, kang tengah gedik-gedik bergambar, bateri kong..!!! Harus aku jadi seperti serigala jadian.. nanti aku update yaaw.. Tak tahu nak pergi mana lagi ni..


Oh..!! Tetiba hilang kawalan nak pakai ape, kasut ape, tudung warna apa, bra dan spender harus sepadan atau tak..


Aku kalau nak berjalan uolls, nak pakai bra dan dan spender yang mana satu pun boleh jadikan sebagai permasalahan hidup... hahahaha..


Itulah realiti.. bra dan spender tuuuu... Nampak nau mood aku sedang sedang berperang, 'Eh, aku manusia ek? kene pakai baju ek..?' Hehehehe tetibe



0 comments:

Post a Comment

 

BeLoG CiK BuYuNg Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review