Sunday, May 15, 2011

KLCC di Waktu Malam

at Sunday, May 15, 2011
Reactions: 
Cerita lama sebenarnya... tapi kan aku memang jenis yang belasah je la... Lama tak lama la.. Kejadian adalah di bulan April....! wakakakaka... Ni bulan ape Cik Peha..?? yezzaaa... bulan 5 dek non.. Ingat tak bulan April lepas, Abang Peha korang datang KL... Disebabkan aku ni buta jalan KL, setakat jalan ulang alik naik LRT tu, hujung gigi je la..


Maka ke KLCC la tiap-tiap malam... hiks... Yola, senang kan...LRT pun dekat...Mana tahu, tengah dating-dating JAWI datang ke, senang sikit pecut naik LRT, terus menghilang. Gitu strategi terbaik dari kepala Cik Peha ni ha... Kalau nak mengharap aku berlari pecah rekod Watson Yambek pun, badan tinggal tulang pun, jangan harap aku nak lari... Dengan membawa Anag Peah pulak tu... DIA BERAT OK...!


Mula-mula kasi lepak kat depan bangunan KLCC yang ade kolam air paras bulu betis aku tu je. Sekajap je terus boring. Terus aku ngajak ke taman... Sunyi sikit... Teheeee...Terus zasss ke taman permainan dekat situ... Ramai budak-budak kat situ.. Jadi takdelah uolls takdela kata aku ni gatal bulu pergi tempat sunyi...

Maka berlaku la aksi kejar mengejar, gedik terhedik... Eh, sangat seronok ok main dekat taman permainan.. Nak nak dengan pakwe.. main kejar-kejar. serius nampak macam perogol abang peah ko tu... mahu tak nye, kejar aku dengan eksperesi muka paling tak boleh blah langsung.. Geram katanya... Dushhh sekali

Aku dengan perasaan tak bersalah dengan berat badan berkati-kati naik buaian yang untuk budak 20 kilo kebawah.. Sekali yang naik adalah mak badak 60 kilo ke atas, terus kene sound dengan itu mak guard seberat 80 kilo ke atas... Cissss... Dengan abang peah ko sekali kene sound... Eh gadis lain naik x marah pun kan, tang aku je dan dan je kata untuk budak-budak.. SENTAP...!!!!
Dan baru aku tahu, tepat jam 10.30 malam, semua pelawat diperambat balik sebab taman nak tutup.. yang tak sempat zip seluar tu beromen dalam semak tu, nasib la kan.. Kot lah tersangkut ke tetibe, meraung lah ko di situ... Kene sergah sekali, sepender pun boleh tertukar.. Tempat n gelap ok, jadi sah sah ramai yang buat pesta keramaian air mani di situ... EEEEE..!! No manners...! tepi tong sampah pun ko jadi kan kadang-kadang..



0 comments:

Post a Comment

 

BeLoG CiK BuYuNg Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review