Wednesday, May 18, 2011

Kegilaan Di Mamak

at Wednesday, May 18, 2011
Reactions: 
Aku sudah berhenti makan dekat kedai mamak yang aku hentak roti canai die hari-hari. Ni semua gara-gara bos aku announce itu ialah kedai hindu..! Eh poooddddaaahhh.. Tertipu ok... Masa bos aku bagitahu tu, baru aku teringat yang aku perasan, salah sorang waiter die ade tattoo kat lengan... Terus aku pangkah kedai tu sampai sekarang.. Walaupun bos aku kata kalau makan seperti roti canai atau yang tak melibatkan haiwan, ok je. Tapi aku tetap cannooootttt...! Memangla sedap uolllssss... Tapi diragui jugakla. Tepung ape die pakai, minyak dan semua-semua la.. Entah-entah dia pakai yang cap takde halal ke kan... Jadi lepas ni, nak cari kedai mamak, harusla ko scan dulu waiter kedai, tukang masak, dan bos nye... Eh tapi abang muka jambu tu selalu layan perut kat situ ok... Nak je aku seret pergi kedai yang selalu aku makan tu. Makan berdua haruslah romantik, walopun roti canai sajork..


0 comments:

Post a Comment

 

BeLoG CiK BuYuNg Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review