Friday, May 6, 2011

Lama Betol

at Friday, May 06, 2011
Reactions: 
Dah malam pun tak sampai lagi... Eh ko tau tak bontot aku dah leper ni... Bukan leper aje, dan macam-macam bentuk dah. Kejap kiri kejap kanan. Nak ushar abang kereta sebelah pun tak mampu.. Badan dah berlengas dengan bau roti canai, bau nasi beriani, kambing kurma.. Perghhhh... Memang terbaik la dia punya busuk kan.. Aku bukan boleh duduk dalam kereta lama-lama ni. Mula la terasa macam orang OKU. Keluar keluar je kompem kengkang kengkang.. Eh uollssss pun kan, kalau dalam kereta lama sangat, sekali dapat berjalan, satu kaki ke kiri, satu ke kanan. Macam tengah bagi direction arah timur barat..


0 comments:

Post a Comment

 

BeLoG CiK BuYuNg Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review