Sunday, March 20, 2011

Atas Permintaan Yang Tersayang

at Sunday, March 20, 2011
Aku kan awek mithali gitu, boipren sudah tanye-tanye, takde cerite baru dalam blog, dok merengek-rengek bawah ketiak aku ni ha.... (hahahaha, ok itu tipu)..

Tak tahu nak cerite bende alah ape.. tapi sejak akhir-akhir ni, ketagihan aku dah datang balik la.. Untuk yang baru-baru baca blog aku ni kan, untuk perhatian uolls, aku ade ketagihan pada lelaki kacak... ekekekeke...

Dah nafsu aku ini, akan cube untuk aku lempiaskan pada insan bernama Fahrin Ahmad... Ekekekeke sekali lagi...

Fahrin Ahmad ok...! Tak agak-agak demand aku tu.. Sampaikan aku berdoa, kalau dapat cuit sikit pun muscle die, nak buat kenduri doa selamat sebulan... baru cuit kan, kalau dapat peluk... Fulaammmaaakkk...!!! Botak kepala pun aku sanggup tau... Hahahaha...

Sebelum ni aku sudah boleh melupakan Fahrin Ahmad itu, tapi sejak seminggu ni, teringattttt medang... Mimpi Fahrin, makan Fahrin, mandi pun Fahrin Fahrin Fahrin... Tang mandi gatal sikit... Sampai kan, kat profil sebelah kiri ni pun, aku ngaku feeling sendiri nama boipren Fahrin... Adoillaaaaa...

Lagi sebulan, asyik Fahrin memanjang, kene libas aku dengan boipren sendiri... hahaha.. Lepas je aku buat entry ni, mesti ada orang tu berbulu je baca... Hehehehehe... Eh, tapi dia memang berbulu pun.. wakakakaka...!!!

0 comments:

Post a Comment

 

BeLoG CiK BuYuNg Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review