Tuesday, March 1, 2011

Joget Goyang Montot..!!

at Tuesday, March 01, 2011
Reactions: 

Yeay...!!! Sudah berada dirumah. Terasa seronok pulak.. Padahal cik Peah ko ni, tadi masa kat kat KL, bila di suruh balik kampung, sampai pegang-pegang kaki katil, nangis-nangis xnak balik kan..


Bila disuruh balik, macam-macam la kasi alasan, terminal bas terbakar la, jalan runtuh tahun depan baru buka la, syarikat bas bankrupt la.. Huhuhu Sanggup ko asalkan dapat duduk KL.. Bila dah sampai rumah, waaaaa leganya...


Tapi ko tengokla la seminggu akan datang, cik Peah ko ni macam ulat gendon kepanasan nak balik KL semula..


Disebabkan training BeST aku dah habis semalam, jadi, kene sedar diri la, bungkus kain baju untuk kosongkan bilik esoknya.. Huih, berketul-ketul la tangan aku nak mengemas. Baru duduk 3 bulan, debu setebal 1 kilometer bawah katil..


Rambut-rambut yang gugur atas lantai jangan cerita la.. Cukup untuk iklan, 'Pakai kaki pun boley'... Aku tak sempat nak menyapu pun, blah gitu je... hikhikhik..


Kesian Bazilah Jusoh kene menyapu, bersyukurla dapat roomate yang 'rajin' mengemas ni yek... Kalau bagi aku jawatan cleaner, tentu-tentu pukul 8 masuk, pukul 9 kene buang kerje.. wakakakaka..


Kesimpulannya, aku tak puas lagi membuat onar di Kuala Lumpur. Banyak lagi dinding, jambatan, pondok telefon yang aku tak conteng... Muahahahaha



0 comments:

Post a Comment

 

BeLoG CiK BuYuNg Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review